Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 Jeg har en sånn ekling på oversiden av en tå, og kunne mer enn gjerne tenkt meg å få den bort!
augustmom Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 vet ikke, men den frysegreia til wartner kan man ikke bruke.
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2008 Ok, var den dere frysegreia jeg tenkte på ja. Hvorfor kan man ikke bruke den? Den fryser vel bare vorten?
lille spira Skrevet 3. juli 2008 #4 Skrevet 3. juli 2008 Jeg kjøpte den før jeg leste pakningsvedlegget. Det står bare at gravide og de med diabetes ikke skal bruke den - ingen grunn om hvorfor annet enn at når man har diabetes så tar det lang tid før huden leger seg selv - kanskje det er noe av samme greia med gravide!? Ikke vet jeg. Heldigvis så er det holdbarhet på noen år - kanskje jeg får bruk for den senere
Klar Som Et Egg Skrevet 3. juli 2008 #5 Skrevet 3. juli 2008 åh, har samme problem, bortsett fra at jeg har en som går innover, på undersiden av foten.. kjempeplagsomt, og dør etter å få den bort! må jeg vente seks mnd til da, huff...
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. juli 2008 Da får jeg forsøke å skjære den vekk.. Får få tak i meg sterilt utstyr Og være flink å bandasjere tåa mi etterpå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå