Gå til innhold

Neste sommer skal jeg med god samvittighet og uten anger...........

Anbefalte innlegg

Skrevet

LA TERRORUNGENE være hjemme, så ho mor skal få nyte mange uker opphold i utlandet alene....(?)...ehhh.....Uten unger iallefall!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*misunnelig*

Skrevet

Hehe...............men tilsammen blir vi et.........eller?=)

Skrevet

Svarte.............nå hiver jeg meg på tlf snart her, sitter å blir helt i ubalanse jooooooooooooo!!!!!!!!!!=)

Hmmmmmmmff------smaaaaaaaaaaaaaask=)

Skrevet

æææææææææææææææææææææææææææææsj!! sukkerunger!

finn dere et rom!

Skrevet

jeg er da ikke drittsur jeg! alle kan barbere seg ;) dessuten finnes det visstnok mye bra i plastikk-kirurgi i disse dager.

grønne tær? drømmer du om hulken?

men at du er en bamsemums kan du iallefall ikke ta i fra meg, det beviser du sterkt her i denne tråden ;)

Skrevet

*hopperoppognedoglatersomjegaldrilesteinnlegget* ææææææsj!

Skrevet

i ditt tilfelle heter det ikke averasjon yppert, men fetisj. det er utrolig bra at du har kommet til det punktet at du innrømmer det. da er vi på god vei inn i behandlingen. gamle bamsemumsen vår!

kjerring?? hvor? hvor?

Skrevet

Jeg skjønte ikke at du orka å dra med hele gjengen på ferie i den varmen engang jeg. Så det overrasker meg ikke at du har skiftet mening.

Skrevet

Å nei,har teken på å dra på ferie med unger opp etter ørene alene, og jeg drar heller mot varmen med unga enn kulda for å si det sånn!!

Men neste år blir det andre boller ja=)

Skrevet

Ja jeg må innrømme at det er beundringsverdig. Var du eneste voksne på den ferien eller?

Skrevet

Jepp=)

Men helt ærlig så er det ikke noe annerledes enn å ha de hjemme alene heller, ferie så har vi i allefall sol og badeliv=)

Skrevet

Hvor har du vært? Sydover?

Veldig misunnelig isåfall... Men alene med 4 unger? Puh....

Skrevet

3 unger, Kroatia..........Veldig deilig å ha et slikt sted å dra til, men neste år så kan man si det blir litt endringer i ferieplanene, da bytter jeg ungene ut med Yppert=)

Skrevet

Hmm.. Ja, vet ikke hva jeg skal si da jeg hverken har møtt Yppert eller dine barn.

Men moro får du det nok, får bare håpe for din del at han ikke drasser med seg sine trollunger, så blir det vel noe på deg. ;)

Skrevet

Faen... Missunnelig.... JEG VIL OG!!! Men det er ingen som vil passe terrorungene mine :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...