Gå til innhold

Hva var galt med prinsessetråden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest hele tråden nå, og det må jo være en av de snillere trådene jeg har lest her på dib...

Er det noe jeg har gått glipp av her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei dunder, det er bare at sure hønsegjengen her ikke tåler at enkelte ikke ser poenget med å oppdra jenter i troen på å bli prinsesser=) Så de har bombadert modde med mail=)

Skrevet

Var moderator selv som bestemte at den tråden var upassende.

Skrevet

Mulig modde har pms da og er litt i det sensitive hjørne for tiden, i tillegg til varmen så kan det bli mye for enkelte=)

Skrevet

Så hvis jeg finner en tråd hvor noen sier noe jeg mener er helt idiotisk så kan jeg be Modde slette den?

Javel.. Var jaggu ikke klar over dette, jeg. Da vil jeg herved melde ca 70% av trådene til modde.

Skrevet

Ja det er de nye reglene her, at så lenge man ikke er enig så kan man det.

Så det er bare å begynne med kopiering av tråder, egentlig burde man restarte hele dib og kun de uten prinsessejenter får inntre.......................=)hehe

Skrevet

Jeg ER en ekte prinsesse jeg. Da jeg var liten fant besteforeldrene mine meg på setra. Jeg så så søt og snill ut, og dessuten lignet jeg sånn på en prinsesse at de like godt tok meg med hjem. Men de var ikke sikkre på om jeg var en ekte prinsesse, så om natten da jeg skulle sove la de en ært under madrassen min. Om morgenen etter spurte de hvordan jeg hadde sovd. Jeg hadde sovet dårlig, det var liksom noe lite som hadde plaget meg. Nesten som om jeg sov på en ert. Den neste natten lå jeg på ti madrasser, med en ert underst. Neste morgen klagde jeg over at det var som om jeg hadde ligget på en ert. Den tredje natta prøvde de med hundre madrasser, og fortsatt hadde jeg kjent erten. Daaaaa visste de at jeg var en EKTE prinsesse.

Jeg reddet dem også fra drager, vi pratet med troll i skogen, vi så havfruer på sjøen osv osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...