velsignet med to Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 Var veldig sent ute med søknaden, søkte ikke før i juni fordi det var først da vi bestemte oss for å flytte, men i dag fikk jeg brev om at barnehageplassen er i boks fra 1. september!! Gud så gla jeg er, det var virkelig meningen vi skulle flytte nå, alt har gått i boks på 1-2-3!
velsignet med to Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2008 Ja vi har virkelig vært knallheldige, hadde overhodet ikke regnet med barnehageplass før neste år...
Musemor med tre søte små Skrevet 3. juli 2008 #6 Skrevet 3. juli 2008 Gratulerer så mye... Så bra det ordnet seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå