Gå til innhold

Vi har vært på tidlig UL, 6+0 :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde egentlig time i uke 7, men klarte ikke holde oss lenger, så i dag, 6+0 var vi på UL.

Det dukket opp en svart pose på skjermen med en gang, og inne i den lå en liten tass med et bankende hjerte :) Det slo rask og rytmisk, og var lett og se når gynekologen pekte. Det ble målt til 3 + mm, og var helt som det skulle være.

Hun betrygget oss også om at abortfaren sank betraktelig nå som vi har sett hjertet, og ligger på under 5 %.

Ååå, vi er så fornøyd! Det var forresten "bare" en baby, selv om det ble satt inn to egg ved IVF:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye.. er helt fantastisk å se hjerte banke og at det er liv der inne.... kos dere masse nå!!! klem

Skrevet

ååå så herlig!!kose deg masse videre i svangerskapet:)

Skrevet

Gratulerer så deilig:-))

Skrevet

Hei.

Vi var også på tidlig ul. 7+4.

Min mann og legen så altså et bankende hjerte, jeg ble så glad for at det i det hele tatt var noe der så jeg greide ikke konsentrere meg om å se.

Ble så glad for å høre akkurat de ord du hørte: Abbortfaren lligger på under 5 % ettersom hjertet banket.

Vi og har en, selv om det ble satt inn to.. men hva gjør det.. det er jo liv der!!!!

Skrevet

Gratulerer så mye, så kjekt! Det er jo mer en nok med en om gangen uansett=)

Har hatt 4 forsøk jeg, 2 egg hver gang og ble ikke gravid en eneste gang, selv om det ikke er meg det er noe i veien med. Så dere er nå heldige uansett! Er gravid nå da, har og sett hjertet, det er et flott syn, og kjekt å vite at det faktisk er liv der inne!

Skrevet

gratulerer :) gleder meg til jeg skal inn til ul også,,,,kan nesten ikke vente!!! fantastisk at abbortfaren er så liten vist hjertet banker:)

Skrevet

Så hyggelig å lese :) gratulerer så mye :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...