Gå til innhold

Vibrator


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

O.K. Jeg er avhengig av vibrator for å få å få orgasme med mannen min. Jeg leser at det er greit å bruke når man er gravid - men ikke innvendig. Hvorfor ikke det? Ingen av nettstedene jeg har vært innom forklarer hvorfor man ikke bør ha den inne i skjeden. Hva kan det gjøre mot fosteret? Jeg mener, fosteret bør jo kjenne det like mye når man bruker vibrator på utsiden også...

 

Merker at jeg får dårlig samvittighet overfor fosteret når jeg bruker den... Særlig når jeg bruker den meget kraftige MX Fighter! Men hvordan (hvis i det hele tatt) kan dette skade fosteret?

 

Noen som har noen tanker om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

 

Ikke ha dårlig samv.het for det.... ingen vits.... Du skal også kunne kose deg når dere har samleie.....

 

Det som jeg har tenkt på vedr bruk av vibrator er at vibrasjonen kan irritere livmormunnen som igjen kan påskynde en evt fødsel... og evt at når man har brukt den og hvis den ikke blir rengjort ordentlig, kan medføre infeksjon hos mor som igjen kan medføre for tidlig fødsel....

 

Men skal ikke si for sikkert... har heller ikke hørt HVORFOR man ikke skal bruke den inni skjeden....

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt du spurte, jeg har lurt på det samme - har tenkt tanken med dette med bakterier etc. men vasker den jo godt for hver gang. Er også veldig hyppen på vibratoren for tiden, spes når mannen min helst ikke vil ha sex - dvs han er for sliten (jobber støtt).

Det jeg synes er litt rart er at man ikke skal ha vibratoren inne i skjeden, men man kan fint ha samleie med mannen (uansett størrelse) - er det fordi vibratoren på en måte blir for hard???

Føler liksom at spørsmålene mine blir litt for dumme, så jeg har aldri spurt noen. Penis kan da være like hard og sexen voldsom - men alle sier jo at det ikke er skadelig.

Så hva er forskjellen???

Man kan fint bruke en vibrator uten at den "står på" også -

....nei nå kom det plutselig ennå flere spørsmål her....huff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fordi vibrasjoner inne i skjeden kan stimulere mormunnen og føre til for tidlig åpning som igjen kan føre til for tidlig fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis den "står på" ja ;o) - men om den ikke "durer" kan man vel fint bruke den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det er fordi vibrasjoner inne i skjeden kan stimulere mormunnen og føre til for tidlig åpning som igjen kan føre til for tidlig fødsel."

 

Betyr det at man kan bruke vibrator for å få igang fødselen rundt termin...?? Hehe... Hadde vært konge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mener å ha lest at det kan ha en innvirkning på barnets hjerterytme eller lignende, men er ikke sikker selv heller. Uten vib går bra:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...