gutt 07 + baby 09 Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 Gjerne både med og uten skygge. Gjerne merke, butikk og pris.
*mamma*til*markus* Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 Vi bruker bare en helt enkel skyggelue ifra cubus vi.. en kjempe tynn en med ører, men de bretter jeg som regel opp.. husker ikke helt hva jeg betalte for den, men det var hvertfall ikke over 100 lappen..
Storebror & Lillebror Skrevet 3. juli 2008 #3 Skrevet 3. juli 2008 God sommerlue med god skygge foran, og over ørene og nakken, kr. 119,- kjøpt på lokal barneutstyrsbutikk, merket er Ellte. De har en hjemmeside, men kan ikke finne noen sommerluer der, adressen er ihvertfall www.ellte.com
marwi Skrevet 7. juli 2008 #4 Skrevet 7. juli 2008 Hempels har veldig gode luer! Finnes på fru lyng, baby shop og junior bla. Har hatt de i de fleste varianter og de ligger på rundt 150 kr. Gode, myke og sitter veldig fint på:-)
mamsentilprinsen Skrevet 7. juli 2008 #5 Skrevet 7. juli 2008 Maxikids sine er kjempebra. koster litt-ca 150 tror jeg.........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå