:) AprilSkatt :) Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 Noen som har erfaringer å dele? Gode råd? Redd for at lillegutt skal sutre av varmen, men det går vel bra håper jeg!
DoubleTrouble Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 Hei! Det var nå tidlig synes jeg, men det går sikkert bra. Pass på så han ikke får iseg noe bakterier da. Men jeg regner med at du ammer ham så da er jo sjansen liten for at han får iseg noe. Pass på solen. Ha på hodeplagg. Det verste jeg ser i syden er folk som ikke passer på hodet til små barn. Masse væske. God tur til sydligere strøk.
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 3. juli 2008 #3 Skrevet 3. juli 2008 Det tror jeg går kjempefint!! Selv om du kanskje ammer (?) Venn han gjerne på KOKT vann slik at du ikke begynner med det der nede dersom han får større behov for veske der nede enn her hjemme (Og dernede koker du seff vann kjøpt på flasker viss du skal gi han vann).. Ha på hodeplagg og ha med vogn han kan vile seg i og hold han i skyggen! GOD TUR, dette går så bra så
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå