Gå til innhold

Gruuuuer meg til sydenturen!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo er helt analfabet når det gjelder kommunikasjon med datteren sin på 7 år. Han er typisk "mannemann" og burde vel ideelt sett hatt en gutt. Nå skal vi på ferie, og jeg gruer meg. Jenta og jeg liker å bading og strandliv, mens han helst skulle sett at han kunne være hjemme og skru bil i garasjen. Han klarer ikke engasjere seg i jenteting, trives best uten sol, u name it. Han er i alle fall helt malplassert under Hellas`sol. Jeg ser for meg at jeg tar hele ansvaret for å underholde jenta i ferien, mens han kun kommer til å bjeffe når hun eller jeg gjør noe galt. Noen som har tips til hvordan jeg og stedatter skal kunne overleve en ferie med biofar?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La han sitte på hotellet og drikke øl mens dere koser dere med jenteting:-p

Eller dere kan se om det er noe for menn der? Kanskje noe bilrace eller fotballkamp også kan dere dra litt på alt:-)

• 2 uker senere...
Skrevet

Oi, det hørtes utvilsomt ut som en utfordring..:) Så flott at du tar ansvar! Det virker kanskje som dere ikke synes det er så morsomt å mekke og skru..?

Jeg har ikke så mye erfaring akkurat på sånt, men kanskje man kan gjøre en avtale om at alle tre skal komme med hvert sitt forslag og dermed strekker alle seg litt? Altså dere f.eks går på fotballkamp som far sier på mandag, på stranden som du foreslår på tirsdag, og på safari som datter foreslår på onsdag? Så blir det litt av hvert og alle samarbeider?

Selv om jeg er jente med lange negler og høye heler har jeg oppdaget at biler faktisk er ganske moro! Kanskje far kan lære datter litt om biler eller noe så du til og med får litt alene tid i solen?

Skrevet

bygge sandslott

leie vannscooter

leie båt

dra i vannpark

spille strandspill

kjøre go-cart

mange ting man kan gjøre, bare fantasien som stopper. ville ha utfordret mannen på å komme med forslag til hva han har lyst å gjøre. kan ikke bare melde seg ut av ferien med datteren sin og sitte å surmule, vel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...