Gjest Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 Hvor lang tid tok det før det skjedde noe? Var å fikk på mandag, etter noen timer fikk jeg murringer i ryggen som varte ut tirsdag, før de forsvant. Var til ny time klokka 11 i dag, men kjenner ingenting nå Er så lei og vil så gjerne bli ferdig nå, men har ennå 5 dager til termin:(
Joakims mamma, -2 dager Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 Jeg var først en gang i uke 38. Men kjente absolutt ingenting etter den gangen. Fikk så time en uke etter. I uke 39 hadde jeg akupunktur kl 16 på ettermiddagen. Kjente meg litt svimmel og rar når jeg kom ut fra akupunktøren og var kjempe glad for at mannen min kjørte og hentet meg. Kl 03.30 nest morgen våknet jeg av at riene hadde startet. Jeg gikk på do og der kom slimproppen og vannet var begynt å lekke. Kl 22.20 på kvelden kom lille Joakim til verden!! 10 dager før termin dagen.
Gjest Skrevet 3. juli 2008 #3 Skrevet 3. juli 2008 åååå håper det skjer med meg også Vil ha henne ut NÅ Alt for varmt til å være gravid:) Andre som har oppmuntrende historier til meg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå