♥ Celines mamma ♥ Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 Var nettopp på helsestasjonen og spurte bl.a. om hvor mye melk en 1 åring skal ha i døgnet. En halv liter, verken mer eller mindre. Hvordan gå frem da?? Var bare til å gi. Trodde de skulle tilvennes kumelken jeg??!! Hvordan har dere gjort det?
Musemor med tre søte små Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 Vi begynte å gi han mat med melk i ved ca 10 mnd og ren melk på flaske ved 12 mnd. Brukte samme flasker vi hadde mme i. I begynnelsen varmet vi opp melken til passe temp. for at overgangen ikke skulle bli for stor. Det gikk overraskende bra.
Grorüd.. Skrevet 3. juli 2008 #4 Skrevet 3. juli 2008 Vi gikk rett over til h-melk for en mnd's tid siden.. Gikk helt greit.. Men har som hun over her, burkt melk i maten hennes i noen mnd..
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 3. juli 2008 #5 Skrevet 3. juli 2008 Har så smått begynt å gi lillemor litt melk å drikke til brød, bare rundt en halv desliter pr dag, men hun reagerer med veldig løs mage, så vi har gjort et lite opphold. Hun er 11 mnd. Lurte på å kjøpe sånn grøt som skal blandes med mme, og blande den med hel.melk i stedet? Hun får avogtil smake jordbær med fløte på, eller puffa ris med melk på. DEtte liker hun, og melkemengden blir da så liten at hun ikke reagerer. Vi ammer fortsatt da, har tenkt å fortsette med det til i oktober. Da skal jeg inn på sykehus et par dager, så da blir det nok stopp. Også pga medisiner jeg må ta i den forbindelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå