Gå til innhold

Flere som sliter med å takle "oppmerksomhet" rundt graviditeten?


Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09

Anbefalte innlegg

Jeg kan jo bare skylde på meg selv som har latt flere få vite hvordan ståa er (men jeg spyr jo hele dagene så ikke noe å legge skjul på heller), men jeg takler bare ikke all (bare noe) oppmerksomheten jeg får. Spesielt mamma er ille som er poetisk anlagt og kommenterer hvor vakker jeg er og atmosfæren rundt meg og sånn. Det er jo bare hyggelig ment, men når jeg er grå i fjeset og har fett hår og brekker meg med jevne mellomrom så føles det uansett som en løgn at jeg er vakker i alel fall... *sukk*

 

Skal jeg skylde dette på hormoner også, tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, synes det høres koselig ut, jeg :)

Selv har vi ikke fortalt det til noen, og jeg har sååå lyst!! Har lyst på den oppmerksomheten, jeg :) Jeg er også kvalm og sliten og ser ikke ut i måneskinn, men det hadde kanskje vært litt greit at folk visste om det, for da trengte jeg kanskje ikke å gjemme meg sånn..

Ta all ros til deg, du! De mener bare godt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter med oppmerksomheten eller kanskje mangel paa oppmerksomhet fra svigerfamilien min. Naa bor jeg i USA mens familien min bor i Norge. Svigerfamilien driver aa ringer mannen min for aa sjekke at jeg tar vitaminer og om jeg har vaert hos lege. Ellers har jeg ikke hoert ett pip fra dem. Jeg bare gleder meg til mamma og tante kommer hit paa mandag, de kommer til aa tusle om meg og handle babyting til meg, akkurat slik de gjorde da jeg var gravid og bodde i Norge.

Kos deg bare du, jeg er nemlig misunnelig.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, ja, jeg burde egentlig bare være takknemlig, sånn sett - det er jo komplimenter og gode tanker bak. Blir bare litt stressa når hun ringer minst en gang for dagen og lurer på hvordan formen er/det går, og jeg ikke kan si noe annet enn "akkurat som sist; kvalm og elendig" påfulgt av "awww" fra henne og lang pause. Husker plutselig at jeg var sånn sist også, spesielt med henne. Litt samme følelse som jeg fikk i slutten av forrige svangerskap (når alt man ville var at babyen skulle komme ut NÅ) og svigermor startet enhver samtale/treff/tlfsamtale med "kjenner du noe?".

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...