Den drygaste Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 har vært utenfor og badet med snuppa, deretter har jeg ryddet huset og bakt scones til hun våkner fra luren sin. Dette hender vel på dagligbasis hos andre mødre men jeg er absolutt ikke noe husmormateriale så jeg er stolt hehe
Musemor med tre søte små Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 Så flink du har vært. Du kan godt komme hit å fortsette om du har lyst ;-)
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. juli 2008 #3 Skrevet 3. juli 2008 ååå, så flink du har vært!!!!! Jeg hadde DE planene, men våkna ikke før 10!!! og da våkna minsten like etter, så jeg slapp det. MEN, har gått tur til butikken, rydda bittelitt, satt på noe vask, og rydda og støvsugd bilen nå mens snuppen sover. Hadde egentlig fri idag, men de ringte fra jobb, åffkårs... Så jeg får ikke gjort så mye i ettermiddag som jeg hadde tenkt!
Gjest Skrevet 3. juli 2008 #4 Skrevet 3. juli 2008 Det er ikke dagligdags her i huset iallefall.. Her er gubben heldig om jeg har middag på bordet når han kommer hjem. Syns du har vært kjempeflink jeg! Lov å være stolt av seg selv på sånne dager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå