Gå til innhold

UL


mamma_Christine

Anbefalte innlegg

Noen har allerede vært på UL, har dere da bestilt det selv eller? var på første svangerskapstime hos legen om mandagen og han snakket om at jeg ikke skal på sendt på UL før i uke 17-18... Har veldig lyst til å dra på UL for å forsikre meg at det er liv og se virkeligheten i det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De aller fleste som er på tidlig ul er det fordi det enten har vært komplikasjoner i tidligere graviditeter som feks gjentatte aborter eller liknende. Eller som i mitt tilfelle; ivf og dermed henvist til tidlig ul allerede fra testdato.

 

Men de som bor i byer der de har tilgang til private klinikker kan jo bestille selv, men da koster det til gjengjeld rundt en 1000lapp syns jeg jeg har hørt :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kjære deg:)

eg skjønner deg godt at du vil se at barnet ditt har det bra, høre hjertet slår osv.. jeg har ikkje hatt problem med tidligere svangerskap, men vil bare så inderlig se at babyen min har det bra. har ingen plager enda, så det går ikke helt opp for meg at jeg virkelig er gravid. så derfor har jeg bestilt time på privatklinikk i bergen i uke 11( er nå i uke 8) klinikken heter volvat, og de har den i de fleste store byer. søk på volvat.no. Dette koster 1090kr. Masse masse lykke til:):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Volvat har vi i Fredrikstad også, det vet jeg. venninna mi går der :-) får se om jeg kanskje bestiller meg en time der jeg da :-) selvom det koster så mye som det gjør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos fastlegen min og fortalte om min/mine historier. Hun ringte da til sykehuset mens jeg satt der og fikk time på sykehuset bare noen få dager etterpå. Betalte ingenting for det. Men nå har jo vi hatt endel trøbbel før da men. Man kan jo altids høre med fastlegen hva de mener..:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...