Northernlights Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 men har mann i huset? Jeg stiller på den lista... Grøss, det er vanskelige greier. Tungt og vanskelig. Jeg er gift og har en mann, men jeg føler jeg hadde faktisk hatt det lettere om jeg var helt alene med barna. (hadde blitt som 1 barn mindre,hehe) Ikke misforstå. Jeg er veldig glad i han. Men det er tungt når bare den ene parten er der for ungene, og han knapt står opp før midt på dagen. Tussig, synes jeg. Ønsker å sove lenge utpå morgenen selv, men nope. Ikke sjanser for det.Når minsten vil stå opp klokka 6, må mor stå opp. Ingen unntak. Slitsomt, dette. Syte,syte,syte...
Zupermam Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 syns godt du kan syte. Mannfolk slipper ofte så utrolig lett unna! trodde ikke jeg selv skulle havne i fella. men det er nå mor som gjør mest, okke som. Og med en fullstilling i tillegg, er vi dobbelarbeidende. Sånn er det bare. Har også tenkt at så mye irritasjon jeg kunne ha sluppet om bare den .......... hadde fordufta, hehe
Northernlights Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2008 Uff. Nå er det mange unnskyldninger man kan ha, og mannen her i huset har sikkert rett. Men akkurat nå er det at han må justeres for den nye medisinen sin, som gjør han enda trøttere enn vanlig. Jeg må opp,jeg. Hver dag, uansett hvor trøtt,sliten eller dårlig jeg føler meg. Men han har operert nakken sin, og det er jo en god grunn. Selv om det er mange år siden,så har han mye vondt enda. Og jeg skjønner og forstår meg ihjel på han....men likevel er JEG trøtt om morran også!!! ;o)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 3. juli 2008 #4 Skrevet 3. juli 2008 mm.. kunne føle meg alene da eldste var baby. Pappaen hjalp ikke til med noe, han til og meg klaget på hvordan jeg brettet sokkene hans.. I tillegg var eldste mye syk og det var stritt hele tiden, samtidig hadde jeg jo da kyssesyken og var utrolig slapp, men det var ikke noe hjelp å få. Men DU sånn skikk jeg har fått på den karen, hehe ;-) Etter at jeg ble ordentlig dårlig måtte han pent gjøre alt, og han oppdaget veldig fort at det egentlig var mye mer enn ett menneske kunne klare alene og han var rimelig fortvilet i lang tid og fattet ikke hvordan jeg hadde rukket alt. Så der fikk han den. Nå er han svært takknemlig om jeg tilbyr meg å legge mine egne sokker i skapet. hehe.. (Han har gått fra å alltid sove lenge om morgenen når han ikke skulle på jobb, til å være den som står opp grytidlig med barna hver eneste dag, og søndag er intet unntak ;-) ..).
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 3. juli 2008 #5 Skrevet 3. juli 2008 Huff.. han kunne jo unnet deg en dag i uken eller hver 14. dag i det minste. Skjønner jo at han har vondt, men det hjelper ikke han om du blir utslitt heller. Evt. så får du bare glede deg til minsten er stor nok til at han og storebror kan stå opp og se noen tegnefilmer før du står opp ;-)
Øyboeren med to små <3 Skrevet 3. juli 2008 #6 Skrevet 3. juli 2008 å, ja, hadde DEN store krangelen om akkurat dette i går.. :s når jeg er på jobb, må jeg ta jentungen etter jeg er ferdig, og når jeg begynner sent, må jeg stå opp med henne, så bad jeg om å få sove litt ut og være i fred på søndag, siden jeg har senvakt da, men NEIDA..! i tillegg er jeg dårlig for tida, og trenger virkelig en pause.. huff..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå