Krusemynthe Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 Vår etterlengtede Rikke kom til verden på mandag (30/06/08). For et fantastisk øyeblikk!!! Vi hadde planlagt KS - og det er spennende minutter fra anestesilegen sier "Nå er de i gang" til de første skrikene kommer. Men de kom - så kraftfullt og fint. Og vakker var hun selvsagt når vi fikk se henne. Jeg er fullstendig bergtatt av et vesen på 3210 og 49 cm! Nå er vi hjemme igjen - og hun ligger i voggen sin og sover. Var lykken noen gang nærmere? De 4 storesøskenene er så stolte og glade! Lykke til alle dere som fortsatt venter. Det dere enter på er verdt all lidelse, vondter og orker. Håper alle får oppleve den beruselsen jeg opplever nå - mor til noe så nydelig og trengende og bedårende!
ChellBell - har født! Skrevet 3. juli 2008 #3 Skrevet 3. juli 2008 Ååå, så koselig! gratulere med en velskapt jente Takk for at du delte nyheten med oss ) klem
Bolla og lille rosin Skrevet 3. juli 2008 #4 Skrevet 3. juli 2008 Gratulerer så myye!!! Kjenner jeg blir helt rørt;) Gleder meg til den gangen det bir min tur..!! Nyt tiden som kommer:))
john gravid Skrevet 4. juli 2008 #5 Skrevet 4. juli 2008 gratulerer så mye, for et flott navn hun har fått, ikke mange av de, vår rikke blir 12 år til tirsdag,å hun gleder seg etter å ha vært minst i 12 år,med 3 brødre,til å få en lillebror i november.
Tante Bassa Skrevet 4. juli 2008 #6 Skrevet 4. juli 2008 Gratulerer så mye med Rikke :-) Kjempefint navn. Håper alt er bra med dere. Kos dere masse. Teo var på 6-ukers kontroll på onsdag, og han vokser og er en fornøyd gutt. ( 3880 g og 52 cm nå...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå