Gå til innhold

i dag er jeg bare trist.

Anbefalte innlegg

Skrevet

solen skinner endelig. etter å ha vært fraværende i en god stund. men jeg får ikke nyte noen ting av den. det eneste jeg har å sitte, på er en hard trestol, å det klarer jeg ikke i lengden, bor hos noen andre så jeg har bare en liten platt til rådighet.klarer ikke å ligge på et plett på platten heller for det blir for tungt for ryggen. så kjeder jeg meg så fryktelig, bor et sted uten bil har ingen omgangsvenner. mannen er på jobb hver dag i hele sommerferien å nå kjeder jeg meg så grusomt. er så dritt lei av å være gravid, å ikke orke noen ting, er dritt lei bo på denne plassen å jeg er dritt lei av å sitte alene hver bidige dag. huff. nei i dag er jeg skikkelig hormonell kjenner jeg. vil bare sove den bort.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som meg selv du, hehe!! Er lei av å ruge selv, orker ikke være ute i varmen så sitter inne og sløver bort dagen i stedet. Er også dritt lei av å bo her i byen, kjenner ikke en kjeft som bor rundt her.

Bor du i Oslo, så gi lyd fra deg - kanskje vi kan sitte og surmule sammen, hehe.

Skrevet

Finn andre likesinnede, og håp de kan hente deg vekk fra elendigheta for noen timer.

Skrevet

jeg bor et godt stykke på landet på en pitteliten plass så det er ikke like lett å finne likesinnende.har ikke økonomi til å flytte nå desverre, selv om jeg gjerne vil. håper på en løsning til høsten. for jeg klarer ikke sitte her helt alene med en liten beibi i flere mnd.. sukk hadde jeg enda bodd i oslo hadde jeg hatt muligheten til å ta bussen ned til byen å gå på butikker :-( nei jeg skal ikke klage, men jeghar både hatt skole å jobb frem til nå, men nå ingenting å jeg kjeder meg så. i går gikk jeg fatt på å skulle stor rengjøre her inne for å ha noe å gjøre å føle meg litt til nytte, men jeg var helt ødelagt etterpå. er så lei av å ikke orke noen ting lengre. enda er det 5 uker igjen kansje mer... :-(

Skrevet

Hva med å glede deg over barnet du har i magen din og som du snart skal få treffe? Hadde lett bytta med deg!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Herregud. HI har jo ikke sagt at hun ikke ønsker barn. Lov til å være lei innimellom uten at slike kommentarer skal komme flagrende.r lei selv jeg, og har faen døtte meg 2 mnd igjen. Tiden går utrolig sakte, og føler meg alene. Men gleder meg til baby kommer fordet. Hvor bor du HI?

Skrevet

ja sant at man skal glede seg over livet i magen, og det gjør jeg også, men til tider er det ganske tungt. jeg bor i nordland fylke i et lite tettsted der. går sjeldent busser og slikt så det er ikke like lett komme seg vekk når man ikke har bil desverre. :-( akkurat i dag toppet det bare seg opp fordi det var så varmt å jeg hadde ingen steder å gjøre av meg annet enn å sitte inne å titte på godværet... blir litt ensomt i lengden for jeg har ingen å menge meg med. får liksom ikke til å ringe på hos naboen heller.

Skrevet

Vet så alt for godt hvordan det er.....

Var i lignende situasjon da jeg skulle ha nr 2....og det er ikke så anneldes nå heller, enda vi flytta hjem igjen....folk har sitt å drive med... Trøsta er at jeg snart skal kjøre opp og snart er ferdig med å gå hjemme....gleder meg til å ta fatt på utdanningen igjen...treffe folk og gjøre noe annet...

Det er en overgangs periode...det kommer andre tider etterhvert...og nyt de gode dagene...for det er da lystglimt også av og til..heldigvis..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...