aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 ..og alt sto kjempebra til med den lille gutten:-) Vi har en gutt fra før og nå blir det en gutt til, er så lettet og glad at jeg har lyst å juble høyt!! Nå kan jeg finne frem alle de nydelige gutteklærne jeg har liggende etter storebror:-)Ble framskyndet noen dager så ny termin er 26. november. Kanskje jeg må ordne nicket mitt:-) Kalte meg for aug-mamma med førstemann, men han ble født i slutten av juli..Så egentlig burde jeg skiftet ut hele nicket, men da kjenner vel ingen meg igjen her inne:-)
Lemonia Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 Gratulerer med vel overstått ultralyd. Jeg var i går og det bor en liten gutt i min mage også. :-)
Myra Skrevet 3. juli 2008 #3 Skrevet 3. juli 2008 Så morsomt. Jeg var også i dag og fikk bekreftet av jeg venter min andre gutt. Fikk termin 29. november. Helt likt min egen utregna termin. Veldig koselig.
Eso Skrevet 3. juli 2008 #4 Skrevet 3. juli 2008 Gratulerer med vel overstått! :-) Jeg skal på UL om 14 dager, og jeg gleder meg nesten litt for mye! :-)
Nina_J Skrevet 3. juli 2008 #5 Skrevet 3. juli 2008 Vi har også gutt fra før, og fikk vite på mandag at vi får en gutt til!! Gleder meg masse til å få hente ned alle tingene igjen, men venter til permisjonstiden starter
Gjest Tale30 Skrevet 3. juli 2008 #6 Skrevet 3. juli 2008 Så kjekt at det gikk så fint på UL En gutt til, det er vel stas for hele familien, og ikke minst han som blir storebror kanskje Du får satse på et helt fotballag da vet du Det viktigste er at man får bekreftet at alt står bra til og at den lille har det fint der inne Jeg gleder meg til UL selv, litt skrekkblandet fryd..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå