Gå til innhold

Hurra!!!! Har vært på ordinær ul idag:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

..og alt sto kjempebra til med den lille gutten:-) Vi har en gutt fra før og nå blir det en gutt til, er så lettet og glad at jeg har lyst å juble høyt!! Nå kan jeg finne frem alle de nydelige gutteklærne jeg har liggende etter storebror:-)Ble framskyndet noen dager så ny termin er 26. november. Kanskje jeg må ordne nicket mitt:-) Kalte meg for aug-mamma med førstemann, men han ble født i slutten av juli..Så egentlig burde jeg skiftet ut hele nicket, men da kjenner vel ingen meg igjen her inne:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med vel overstått ultralyd. Jeg var i går og det bor en liten gutt i min mage også. :-)

Skrevet

Så morsomt. Jeg var også i dag og fikk bekreftet av jeg venter min andre gutt. Fikk termin 29. november. Helt likt min egen utregna termin. Veldig koselig.

Skrevet

Gratulerer med vel overstått! :-) Jeg skal på UL om 14 dager, og jeg gleder meg nesten litt for mye! :-)

Skrevet

Vi har også gutt fra før, og fikk vite på mandag at vi får en gutt til!! :)

Gleder meg masse til å få hente ned alle tingene igjen, men venter til permisjonstiden starter :)

Gjest Tale30
Skrevet

Så kjekt at det gikk så fint på UL :) En gutt til, det er vel stas for hele familien, og ikke minst han som blir storebror kanskje :) Du får satse på et helt fotballag da vet du ;) Det viktigste er at man får bekreftet at alt står bra til og at den lille har det fint der inne :)

Jeg gleder meg til UL selv, litt skrekkblandet fryd.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...