ChellBell - har født! Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 Kjøpte akkurat denne fra Ebay. Helt genialt! (scroll nedover siden og se flere bilder). http://cgi.ebay.com/Brand-New-id-Bare-Escentuals-Beauty-On-The-Go-Kit_W0QQitemZ370062975161QQihZ024QQcategoryZ82602QQrdZ1QQssPageNameZWD1VQQcmdZViewItemQQ_trksidZp1638Q2em118Q2el1247 Den ene negative tingen med ID pudderet er at det er noe herk å skru opp lokket, finne børsten og så drysser det bare pudder over alt.
Trollkatt Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 Jeg prøvde det der, med håp om at det skulle være så fantastisk som det påstås. Men jeg ser bare veldig gammel ut når jeg bruker det. Porer, begynnende rynker, alle skavanker fremheves Ble skikkelig skuffa. Har gått tilbake til min "gamle" foundation, som jeg elsker.
ChellBell - har født! Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2008 Det er jo kjipt! Den foundation er vel som alle andre produkter, den funker ikke for alle. Jeg har en annen som jeg har brukt i sikkert 12 år nå, og som jeg fremdeles bruker.. så veldig greit å holde på sine favoritter! Hvilken foundation er det du bruker? (alltid nysgjerrig på andres sminke.. )
Bimme Skrevet 3. juli 2008 #4 Skrevet 3. juli 2008 Et tips til de som bruker ID makeup: Ikke riv av plasten som ligger over hullene! Bare stikk hull ett eller to steder i plasten. er hullet lite, gjør det ingenting, det er bare å riste litt med lokket på, så får man perfekt mengde pulver i lokket
mamarama og lille banan Skrevet 3. juli 2008 #5 Skrevet 3. juli 2008 hva var linken da? fikk ikke den til å funke jeg :s
ChellBell - har født! Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. juli 2008 hm.. tror du bare må kopiere og lime inn en gang til. Den skal funke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå