Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 Det er jo helt genialt!! =) Thea elsker det, også er det jo SÅ mye sunnere enn om hun skulle fått vanlig is! Så takk til deg =)
LivetErEnLek Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 Så lurt, det har ikke jeg tenkt på!!! Bruker du den ferdigkjøpte fruktmosen, eller lager du din egen?
Libido- Skrevet 3. juli 2008 #3 Skrevet 3. juli 2008 Takk for godt tips! Jeg klarer å lure mini med at frossene bær er is enda. hehe. Blander du det med vann eller?
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. juli 2008 Blander ikke med vann nei. Bruker den ferdig fruktmosen fra Nestle, og fyller oppi sånne saftisformer som jeg kjøpte på Nille (tror jeg... men de selges vel overrralt) Utrolig smart altså. Thea kan sitte stille leeenge og kose seg =)
Gjest Skrevet 3. juli 2008 #6 Skrevet 3. juli 2008 Det er snuppa glad i også enda enklere er det å bare ta av lokkene å stikke ispinner rett i begeret.. Lenge leve laaaatskapen hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå