mai mammaen til to Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 er ikke slik at jeg ikke er fornøyd hver dag altså.. men i dag er jeg skikkelig uthvilt føler jeg.. mini er blitt så flink til å sove. i går sovnet han 20. fikk mat 02 og 05 og vi stod opp kl 7.30. det er nesten 12 timer med søvn det. han spiser storsett i ca 10 min.. i dag har vi lagt på terrassen og kost oss.. han har lagt på teppet sitt i skyggen mens jeg har hengt opp klær. så har vi lekt og pratet litt og nå sovnet han i sted... så nå sitter jeg og soler meg med laptoppen på fanget.. skikkelig fornøyd med dagen i dag gitt.. snart skal vi gå tur og hente storesøsteren i barnehagen før vi skal hjem og bade i bassenget på terrassen. så får vi besøk og skal grille og kose oss.. jeg digger sommeren gitt..
prinsessemor123 Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 Så godt å høre at noen har det bra:-) (er altid så mange som bare klager her inne) Nyt sommeren:-)
mai mammaen til to Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2008 har vært en super dag. men er sliten nå da. men må bare sitte litt for meg selv her.. mini sovenet kl 21. så får vi se hvor lenge han sover i natt..
Gjest Skrevet 3. juli 2008 #4 Skrevet 3. juli 2008 åååå høres ut som du har hatt en super dag ) vi har også kost oss ute i sola i dag, nydelig vær ) håper du får en like fin dag i morgen )
mai mammaen til to Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. juli 2008 det blir det nok. vi skal på stranden med tanten deres.. så det blir kos..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå