Gå til innhold

kan noen hjelpe meg?


Anbefalte innlegg

Skrevet

skulle hatt mensen for 4 dager siden, er veldig regelmessig hos meg, men ei denne mnd. har også litt ubehag/trømaktig følelse på venstre side/eggstokk.

 

tar test på mandag om den enda ikke har kommet da.. er ikke prøver, men men...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er 4 dager over ikm, ville jeg tatt en test med en gang! Da behøver du ikke bruke morgenurin for å få svar. Håper du får det svaret du ønsker :-)

Skrevet

takk for svar.. :)

 

glemte å si at jeg ikke har hatt ubeskyttet sex siden mars/april, og jeg har jo hatt mensen i mellomtiden. da hadde jeg vel kanskje merket noe til det til nå, eller hva tror du?

Skrevet

Tja, det er jo ikke alltid prevensjonen funker... :-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...