Syltetøy1 Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 skulle hatt mensen for 4 dager siden, er veldig regelmessig hos meg, men ei denne mnd. har også litt ubehag/trømaktig følelse på venstre side/eggstokk. tar test på mandag om den enda ikke har kommet da.. er ikke prøver, men men...
lille_luna Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 Hvis du er 4 dager over ikm, ville jeg tatt en test med en gang! Da behøver du ikke bruke morgenurin for å få svar. Håper du får det svaret du ønsker :-)
Syltetøy1 Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2008 takk for svar.. glemte å si at jeg ikke har hatt ubeskyttet sex siden mars/april, og jeg har jo hatt mensen i mellomtiden. da hadde jeg vel kanskje merket noe til det til nå, eller hva tror du?
LaPaysanne Skrevet 3. juli 2008 #4 Skrevet 3. juli 2008 Tja, det er jo ikke alltid prevensjonen funker... :-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå