Gå til innhold

Hva skal de "små" få i 2 års gave??


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hm ja si det... Vi lurer på om w skal få en motorsykkel (batteridrevet) fra Biltema... Prisen var 299,- så da går jo det an... ellers så trenger han strengt tatt ikke noe spes. nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min syns vi skal kjøpe ordentlig sykkel, minste sort med støttehjul... Siden han kommer til å bruke den litt nå og neste sommer, jeg vet ikke helt, tror han klarer seg fint med trehjulssykkelen egentlig... aaaner ikke hva vi skal kjøpe.. tips mottas med takk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har snakket litt om å kjøpe en skli som vi kan legge i bakken i hagen, men nå har mannen satt opp gjerde for å dele av hagen litt så ikke Linea stikker av hele tiden, og bakken er på feil side av gjerdet så jeg vet jommen ikke.

 

Ellers har vi avtalt med besteforeldre at hun skal få trehjulsykkel og sånn hagebord med benker på sidene. Også ønsker hun seg bøker og verktøy i plast eller tre.

 

Trenger svært lite så jeg sa fra til broren min at hun heller kan arve noen leker fra dem enn at hun skal få noe nytt. Får være grenser for hvor mye søppel vi skal generere! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har kjæresten til Linea og den er kjempe kuuuul! Linea er livredd den, da. Er skummelt med alt som rører på seg uten at hun skjønner hvordan det fungerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi aner heller ikke...Håper noen kommer med noen geniale tips! Har et Thomastog som er fjernstyrt som vi kjøpte på salg i vinter som vi tenker han skal få...Men ellers så vet vi ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...