Gå til innhold

mensmurringer i natt, pluss veeeldig tyntflytende utflod.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 36+5 i dag! Føler meg ganske slapp, og har denne tyntflytende utfloden, med noen hvite litt store biter i innimellom. (vet det e r ekkelt, sorry detaljene), mensmurringer hhar jeg hatt i natt også, såpass at jeg våknet av de. Kan dette være vannet mitt??? Eller er utfloden slik på slutten, måtte stå opp i natt og tørke og greier. ÆSJ ÆSJ:hehehe...

Var på sykehuset forrige uke for fødselssamtale, (skal ha KS), og legen der inne trodde ikke jeg kom til å gå til oppsatt dato, men at han ville komme før...

Noen råd/erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ringt til føden jeg,,,

Ta og snakk med dem, dem vet sikkert hva dette er,,,

Skrevet

Heisann=)

Kjenner meg igjen på mensmurringer om natta og om dagen forsåvidt=)

Men utfloden min er vanlig, hvit... Kommer veldig mye noen ganger.

Hvordan kan de si at man kommer til å føde før tiden?

Hvordan ser de det?

JM sa det til meg at det ville nok bli juli barn...

Har termin 4 august da, 35+5

Skrevet

Arg, ja de er irriterende, men men, sånn er det. baby skal nå ut en dag uansett.

Har hatt hvit vanlig utflod jeg også, men i natt og nå, er den altså blank.

Hun legen på sykehuset kjente på magen, tok ultralyd og spurte om jeg var plaget av sterke kynnere, det har jeg vært, av den sorten som man blir kvalm av og som ikke gir ser på en times tid i varm dusj.Hodet ligger godt nede, og alt skulle være klart..

Så... Hun sa hun trodde han kom før tiden.

spennende da!! Hvordan kan man vite om det er vannet som går, eller om det bare er rikelig utflod??? sikkert teit spørsmål, men er førstegangs, så tilltater meg å spørre.:)

Skrevet

Du kan lukte om det er fostervann eller ikke. Det lukter som litt utvannet klorlukt.

Skrevet

haha!! er det sant?!?! Heftige saker... Jaja,,,Ikke noe er som litt klor... Tett i nesa,så da får jeg få sambo til å sjekke..Knis... Rare fenomener vi gravide blir utsatt for vil jeg si..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...