mamsen labamsen Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 Flere som har opplevd det? Med barn nr 1 festet det seg i uke 33. Med nr 2 festet det seg den dagen jeg fødte. da var jeg i uke 40. Litt bekymret her nå......er det ikke noe med at hodet fester seg rett før fødsel eller ikke i det hele tatt til flergangsfødende da?
prinsessemor123 Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 Med andre barnet festet det seg ganske tidlig hos meg også. tror det var rundt uke 35. jeg fødte i uke 38, men jordmor sa at man ikke trengte å føde tidligere selv om det festet seg tidlig.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 3. juli 2008 #3 Skrevet 3. juli 2008 Om hodet er festet eller ikke spiller ingen trille ift når fødsel skjer. Så ift til det kan du slappe helt av :-) Grunnen til at hodet sjelden fester seg på flergangsfødene eller fester seg sent er at bekkenet allerede er utvidet siden man har vært gravid tidligere. Men det har som sagt ingen innvirkning på når fødsel skjer uansett.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 3. juli 2008 #4 Skrevet 3. juli 2008 Glemte å skrive at hodet festet seg aldri hos meg første gangen, og da fødte jeg før termin. Og hos andre fester hodet seg tidlig og de går over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå