Gjest leelu25- Tobias2/12-06 + 1pp Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 Oj oj oj.. snakk om helomvending fra gubbens side.. Fra å ikke ville, til å ville om 5 år, til å ville neste vår, til å ville "NÅ":D Jeg har venta snart 8 mnd på at gubben skulle bli klar!!! Guttungen ble 1 år og 7 mnd igår, så syns ikke dette skjedde en dag for tidlig. Nå er eggløsningstestene bestilt og pilla sluttet jeg på i mai Er det flere som venter eggløsning mellom 8-10 juli? Er litt usikker på om jeg har 30 eller 32 dagers syklus etter pilleslutt, derfor har jeg kjøpt tester i tillegg Forrige gang klaffet det med en gang, så blir spennende å se hva som skjer denne gangen.. å kribler i magen bare av tanken på å kjenne spark i magen igjen ) klarer nesten ikke vente!!
jente'06 gutt'09 sept.spire'10 Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 Heisann og velkommen hit! Jeg har også (muligens) EL 8.juli... OG har et barn fra før.. I likhet med deg satt den også på første forsøk sist, men nå er jeg i 3pp og ser at det kanskje ikke blir så lett denne gangen ( spotting og ureg mens) men det står ikke på vilje og innsatsen!! ;-) Jeg er så verpesyk og tenker nesten ikke på annet enn å få en kul på maven... Lykke til, vi hørs!! :-)
Gjest leelu25- Tobias2/12-06 + 1pp Skrevet 3. juli 2008 #3 Skrevet 3. juli 2008 Å spennende!! Jeg har hatt en normal mens-syklus etter pilleslutt. altså mens rett etter pilleslutt også en syklus og mens, så den har vært regelmessig. Ja jeg aner ikke hvor lang tid vi må bruke denne gangen.. vil jo gjerne tro at det skal skje med en gang igjen, men må være litt realistisk og Har et par kg mer på magen nå også enn sist.. hehe! Lykke til deg og, må det spire og gro i magene våre veldig snart
jente'06 gutt'09 sept.spire'10 Skrevet 3. juli 2008 #4 Skrevet 3. juli 2008 Haha ja ekstra kilo og mer slappfisk har nok jeg også blitt.. Har merket det siste månedene at jeg ikke bryr meg døytet om det lenger.. Vet at jeg (forhåpentligvis) blir stor igjen i løpet av kort tid, så nå slapper jeg helt av ift kroppen. Jeg tror på det å slappe mest muligav ift å bli gravid.. Men det er ikke så lett når man ønsker det så mye! Vi får satse på full klaff nå;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå