chootta Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 Hmm plutselig var jeg i tredje semester også gitt.. 30 uker på vei:) hjlpes detta går fort:)
Limlamli Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 Ja ikke sant Syns det er topp jeg, for nå er jeg lei! Ikke lei magen og de morsomme bevegelsene inni der. Men så lei vondt i bekkene, søvnløse netter, halsbrann og hemoroider!! Åsså er jeg så spent på hva som er inni magen
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 3. juli 2008 #3 Skrevet 3. juli 2008 Ja jeg syns også det får veldig fort. Har nesten ikke ordna noe enda....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå