Gjest Nordavind fra sør Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 Blitt beslaglagt av en luring på 5år som ikke sier hvor det er eller ikke husker hvor han har gjort av det! Hvor mye i bot får jeg visst jeg blir tatt av politiet uten billappen og får jeg kjørt videre etterpå? Noen som vet det? Må jo få meg nytt snart, men håper jo det dukker opp etterhvert..
___ Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 Du får uansett et midlertidig et som du kan bruke en stund slik at det andre får tid til å dukke opp. Vet ikke hva boten er for å kjøre uten, men så lenge du står i registeret og har annen legitimasjon, pleier de å si det er OK her.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 3. juli 2008 #3 Skrevet 3. juli 2008 tror det er 500 eller 750. Men det unngår du pent ved å ringe lensmannskontoret, forklarer saken og får utstedt et midlertidig førerbevis. Du har lov å kjøre dit for å hente det, så lenge du har sagt fra på forhånd.
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 3. juli 2008 #4 Skrevet 3. juli 2008 Takk for svar...Ringte lensmannen nå og drar bort for å få midlertidig kort. Varer visst i 3mnd sa hun:) Får håpe det dukker opp innen de 3mnd er over...Dere er så hjelpsomme her inne altså...Hva skulle jeg gjort uten dere. Å tenke selv er jo så slitsomt, lissom:) hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå