Gå til innhold

Kvalm av p-piller - andre som har blitt det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynte med Jasmin-piller for noen dager siden, etter å hatt en pause på flere år. Har brukt dette merket tidligere, uten å ha noen bivirkninger. Første natten ble jeg kjempekvalm, brakk meg og var skikkelig uggen. Etterpå er det blitt litt bedre, men får noen veldig kvalmebyger nå også. Skal jeg bare slutte på de - eller kan det være at kroppen må tilpasse seg?????

Blir veldig glad hvis noen har erfaring med dette:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har noen kloke ord til meg???

Skrevet

Jeg ble også veldig dårlig av p-pillene og begynte på noen mildere som het Loette. litt mindre hormoner i de. Det er noe med at man kan bli dårlig av hormonene. Jeg ble ikke bedre og sluttet bare på hele pillen.

Skrevet

Har du tidligere brukt p-piller uten å bli dårlig av det? Synes det er så rart at jeg blir så kanondårlig nå.

Skrevet

Jeg har gått på Yasmin i årevis og det har gått bra. Plutselig for en tid tilbake begynte jeg å bli sinnsykt kvalm... Nesten som "morgenkvalmen". Byttet slag, bruker nå loette. De fungerer mye bedre for meg =)

Når det er sagt er det superviktig å ta yasmin til samme tid hver dag. Jeg var kvalmest hvis jeg slurvet med pillene.

Skrevet

Går på Cerazette, og plages med kvalme.I det siste har det vært så mye at jeg lurer på om jeg skal ta en test.... Men, -håper egentlig bare det er bivirkninger av pillen da... Har heller ikke hatt blødning etter at jeg begynte på dem. 6 uker siden.... Hmmm...

Skrevet

Jeg ble kvalm av diane

Skrevet

dytter - noen nye her i kveld kanskje med erfaringer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...