Jen35 Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 Nå er jeg fem dager over tiden (noe jeg aldri er) og har tatt flere tester som alle er negative. Men siste dagene har jeg til og med kjent metallsmak i munnen, det er jo et graviditetstegn fra sist mener jeg. Kan jeg likevel være gravid? Og hvis jeg virkelig kjenner etter så har jeg murringer og ømme bryster... Hva tror dere?
Snabeltann Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 du skal jo få utslag på tester fem dager over IKM.. Jeg pleier ikke være forsinket jeg heller, med er en dag over i dag (tror det er spenningen som gjør det) Puppene har vært helsprengte i en uke, og magen har murret i over en uke..I dag er imidlertid puppene og magen litt bedre, så nå kommer vel tanta straks.
Jen35 Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2008 Ja, burde jo helt klart få utslag på testene da... Men jeg venter et par dager og prøver igjen, man vet jo aldri
melkekua™ Skrevet 3. juli 2008 #4 Skrevet 3. juli 2008 En venninne testet ikke positivt før etter 9 dager...så du kan fortsatt være gravid....eller så er det tr som tuller med deg. Hold på håpet ;o)
3barnsmor? Skrevet 3. juli 2008 #5 Skrevet 3. juli 2008 Jeg er en uke over tiden i dag, kjøpte meg clear blue i dag jeg, to tester å skal teste meg i morgen tidlig. Da er det greit å ha en til om den også blir negativ og ingen mensen kommer. Skjønner ingenting jeg...jeg har mange tegn på at jeg kan være gravid, men testen er negativ, men ingen mens kommer. Jeg satser på at jeg er en av dem som får utslag sent jeg.
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 3. juli 2008 #6 Skrevet 3. juli 2008 Har noen av dere testet dere tidliger i pp og funnet el?? Jeg trodde også jeg var gravid, men fikk negative tester to dager over IKM. Jeg tok en el-test som slo kraftig ut i går kveld, så mine graviditetssymptomer må ha vært el-smerter. Jeg hadde ikke testet etter el tidligere i pp, så visste jo ikke om jeg hadde hatt el eller ikke. Den kom nå, så min syklus var nok noe forskjøvet nå (ca to uker..). Og dette er nok første el etter p-pilleslutt i april. Så nå skal det hoppes i køya!
Jen35 Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. juli 2008 Jepp, jeg også! Og det hjelper alltid å høre om andre som har testet positivt sent.
3barnsmor? Skrevet 3. juli 2008 #8 Skrevet 3. juli 2008 Må legge til da at jeg ikke har hatt noe tidliger tull med mensen, den kommer nesten på dagen når den skal. Å har den vært forsinket før så har den kommet etter et par uker. Kommer den ikke nå så bestiller jeg time til gyn for sjekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå