Gjest Kelly Taylor Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 ja, det er vel virkelig ingen som har trodd at dissa to var så perfekte, det skinner jo showbiz når de kommer på skjermen. ingen, absolut ingen har det så rosenrødt som de skal ha det til at de har, Tnk så mye penger Robin kan tjene på å skrive om sitt virkelige liv med dr. phil da:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. juli 2008 #3 Skrevet 3. juli 2008 hehe... han er sikkert passe desperat nå
Sivalur Skrevet 3. juli 2008 #4 Skrevet 3. juli 2008 Herlighet, litt dårlig å gå fra mannen etter 31 års ekteskap fordi han ikke vil høre på henne om hvor mye plastisk kirurgi hun trenger... trodde ikke Robin hadde SÅ dårlig selvtillit!! Og venninne som råder henne til å sende inn papirene straks, herlighet, what's the rush?? Kan jo tenkes at Phil ikke synes at hun trenger noe særlig plastisk kirurgi da...
Gjest Skrevet 3. juli 2008 #5 Skrevet 3. juli 2008 Synes det er kult at disse menneskene er kjente for å hjelpe andre jeg. -Mennesker dette også, med andre ord. Og jeg er forøvrig drittlei hele den "perfekte" Dr.Phil.
Økologisk_knekkebrød Skrevet 3. juli 2008 #6 Skrevet 3. juli 2008 Å, stakkars mennesker, de har virkelig problemer å slite med...! *Dån* Har aldri vært noen tilhenger av Dr.Phil..
Sivalur Skrevet 3. juli 2008 #7 Skrevet 3. juli 2008 For all del - jeg er temmelig lei Dr. Phil selv. Men dette synes jeg var lavmål av Robin. Ikke rart det er så superhøy skilsmissestatistikk i hele verden når damer hiver ut mannfolk på sånne grunnlag som dette (vel, nå står sikkert ikke _hele_ sannheten i Se & Hør da, hehe).
Puncky med nr tre i magen Skrevet 3. juli 2008 #8 Skrevet 3. juli 2008 Skal vi se... en kilde sier at noen sier at noen har fotalt at.... Og hvor mye skal man tro på sånt???
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. juli 2008 #9 Skrevet 3. juli 2008 jeg tror neppe det var den samtalene ene og alene som fikk henne til å kaste han ut... Har jo vært blest om de før, og de har sikkert ikke noe mer perfekt forhold enn oss vanlig dødelige
Nit@™ Skrevet 3. juli 2008 #10 Skrevet 3. juli 2008 Personlig liker jeg Dr. Phil. Joda, mye av programmene er helt "jalla", og bare for pr og show og slik blir det jo fordi man skal tjene penger på dette også , men jeg har stor respekt for det han har gjort i forhold til familier der barna lider. Han er ikke redd for å si i fra, og kobler inn hjelp med en gang. En ting er hvor sikker denne "kilden" er, og man må heller ikke glemme at de tross alt bare er mennesker de også. Det er alltid lettere å se andres feil og ikke sine egne. Og om de går fra hverandre, så er vel neppe litt kirurgi problemet. det er jo så masse man ikke vet.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 3. juli 2008 #11 Skrevet 3. juli 2008 Jeg liker Dr Phil jeg, grei underholdning på formiddagen og i mine øyne bedre enn mye annet ræl som går på tv....men smaken er uansett som baken, og jeg er heller ikke tilhenger.... Men: Å tro alt man leser og iallefall i Se Her og slike tabloid blader er vel å være litt naiv eller? Jeg tar det iallefall med en STOR klype salt :-) Kan godt hende de skal gå fra hverandre, men evt. årsaker rundt så tror jeg ikke det er slik det blir fremstilt hehe....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå