Zupermam Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 jeg innrømmer gjerne her jeg ligger 6 mnd på vei, i 26 graders varme, at jeg tenker jr kanskje ikke tar skade av sin første barnemeny fra burger king? ... pes..-....
to jenter og ett gull i magen Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 is he he:)ikke noe som frister noen her.
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 3. juli 2008 #4 Skrevet 3. juli 2008 Åh....kunne tenkt meg noe grillet kjøtt, og en stor porsjon kald sallat til. Og en fruktsallat til dessert...kald!!! Puste, pese..
Libido- Skrevet 3. juli 2008 #5 Skrevet 3. juli 2008 jeg er alltid nøye på at mini skal få skikkelig middag hver dag. Men! De siste dagene har han nesten ikke rørt middagen, så i dag ordner vi oss bare rekesmørbrød eller rekesalat til middag =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå