Gå til innhold

middagstips i varmen??


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg innrømmer gjerne her jeg ligger 6 mnd på vei, i 26 graders varme, at jeg tenker jr kanskje ikke tar skade av sin første barnemeny fra burger king? ... pes..-....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

is he he:)ikke noe som frister noen her.

Skrevet

Åh....kunne tenkt meg noe grillet kjøtt, og en stor porsjon kald sallat til. Og en fruktsallat til dessert...kald!!!

Puste, pese..

Skrevet

jeg er alltid nøye på at mini skal få skikkelig middag hver dag. Men! De siste dagene har han nesten ikke rørt middagen, så i dag ordner vi oss bare rekesmørbrød eller rekesalat til middag =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...