fru lykkelig Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 Jeg holder på å dåne jeg! Det er så varmt for meg. Var ikke plaget med varmen forrige varmeperiode, men nå er jeg helt satt ut. Syntes det er grusomt! Holder meg inne eller kjører tur med masse kald aircondotion....
Gjest Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 I knooooow! Holder på å dø her jeg sitter. Go idè og kjøre tur med aircondition, det tror jeg at jeg skal gjøre nå
Ønskebaby08*12 Skrevet 3. juli 2008 #3 Skrevet 3. juli 2008 Helt enig, det er i overkant varmt. Ikke det at jeg skal klage på finværet, men akkurat nå er det litt uutholdelig syns jeg. Ikke så rart at vi gravide syns det er varmere enn andre, for klaget min nød til min svigers, som er lege, og han sa at når man er gravid, så er det som om man skal gå rundt med en 100 watts ovn i magen... i tillegg til at kroppsvolumet øker. Han rådet meg til å holde meg i skyggen, og drikke rikelig.
Gjest Skrevet 3. juli 2008 #4 Skrevet 3. juli 2008 Åååå jeg synes det er utrolig deilig bare jeg :) elsker denne varmen og jeg skulle helst sett at den varte resten av sommeren..
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 3. juli 2008 #5 Skrevet 3. juli 2008 Pleier ikke å ha noe problemer m varme i d hele tatt vanligvis, men merker at jeg har blitt mer pinglete nå når jeg går gravid ja;) Holder ikke ut noe særlig mer enn en halvtime eller så på solsenga, før jeg trekker inn i skyggen! Hehe... Men nyyter at d er sol og sommer da, herlig!!
Madamina Skrevet 3. juli 2008 #6 Skrevet 3. juli 2008 Sitter i dilemma her. Har en hage som må stables på beina (terasse og gjerde er ikke på plass). Men tror ikke det er så lurt å jobe i solsteiken med 29 grader i skyggen. Så sitter her og lurer på hvordan best nyte været.
Happy-Mama:) Skrevet 4. juli 2008 #7 Skrevet 4. juli 2008 Sammer her!! Selv om vinteren er min favoritt-årstid, så har jeg alltid likt å sitte ute i solen... Nå blir det for varmt uansett om jeg sitter i solen, i skyggen eller inne. Det er varmt overalt!! Og det gjør meg slapp og sløv... Har heldigvis ferie:)
lille spira Skrevet 4. juli 2008 #8 Skrevet 4. juli 2008 Det stemmer!! Nå sitter jeg på alene på jobb og merker jeg bare har lyst å ta av meg alle klærne og gå i undertøy - men det er kanskje ikke særlig lurt Når jeg kommer hjem blir det avkjøling i norsjø - 16grader skulle være greit avkjølende Gleder meg skikkelig! Bare en tur innom biltilsynet og skaffe skilter til bilen og så er det stranda! Og helg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå