Gå til innhold

Hjelp?? Ang. sterke menssmerter/magesmerter.

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går hadde jeg sterke menssmerter/magesmerter helt nede på magen (livmoren?) nesten hele dagen. Hadde det hele morgenen fra jeg sto opp, men ga seg litt utover kvelden. Føltes også som et slags press nede på magen. Når jeg skulle sitte så kjente jeg også at det kom en slags ekstra sterk smerte oppover i magen. Var igrunn best å stå oppreist. Fikk også smerter i korsryggen på ettermiddagen, men har ikke blødd noe. I dag har jeg hatt ingen smerter, i tillegg at jeg plutselig ikke har ømme pupper lenger.

Er så redd for at det har skjedd noe galt, har ikke opplevd dette før.

Var på privat ultralyd da jeg både var 8+3 og 11+3 og da såg alt veldig bra ut. Fosteret hadde utviklet seg og vokst akkurat slik som det skulle og fikk selvfølgelig se et bankende hjerte begge gangene, men er likevell bekymret nå. (Har ikke vært plaget med forstoppelse, og har hatt normal avføring om det skulle ha noe å si.)

Er forresten 13+4 i dag.

Noen som vet?? :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du ringt til jordmor eller? Hvis du er bekymret er det jo bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite. Vi har lett for å bekymre oss unødvendig, men ring du!

Det er jo så mange som har menssmerter uten at det har noe å bety. Lykke til!

Skrevet

Ringte legen min i går, men eneste jeg fikk til svar var at det kunne være bekkenet som holdt på å utvide seg, men jeg klarer liksom ikke å slå meg helt til ro med det.

Skrevet

ingen flere som vet noe??

er så redd for at det kan være MA. :(

kan man ha mye smerter en dag, å ingen smerter neste dag viss det er ma??

prøvde å ringe jordmor, men hun har visst tatt ferie så har ikke fått tak i noen andre..

noen, hjelp?? :(

Skrevet

Dette høres ut som jeg har hatt flere ganger. Den ene gangen hadde jeg 39 i feber i tilegg og dro på legevakta.

Nå er jeg 18 uker og alt er så bra atte. Symptomer kommer å går, menssmertene kommer å går. Blitt vant til å leve med dem jeg nå.. Har det ca. 1 gang uka.

Husk at hjelper jo ikke å bekymre seg for mye, så kort du er nå er det jo lite man får gjort fra eller til uansett, samtidig som helt enig med de over her.

Dra å få en sjekk, slik at "du" kan roe deg. Det gagner ingen at du er så urolig :)

Lykke til :)

Skrevet

Jeg har hatt en god del menssmerter dette svangerskapet, og de har vært skikkelig vonde til tider!! Det er nok bekkenet og livmoren som utvider seg. Kjennes nesten ut som menssmerter, men en kjenner at det ikke er det..vanskelig å forklare egentlig, men det er ganske vanlig. Mange har de gjennom hele svangerskapet. Spesielt flergangsfødende. Jeg er 19+3.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...