Gjest Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 Gutten min på snart 1år, har begynt å våkne på natten. Sover godt fra 19-sånn 02. Så begynner kaving og sutring. Han er kjempetrøtt og prøver å sove videre, men får det ikke til. Kan holde på noen timer og det ender med at jeg tar han opp til meg (sikkert dumt, men er jo så trøtt) Da sovner han etter mye om og men. Skjønner ikke hva det kan være. Er kjempeblid på dagen. Trenger sårt noen erfaringer eller råd?
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 Hei Min datter er helt lik. Midt på natten har hun en våken periode, hvor hun sutrer, er urolig og setter seg opp i sengen. Vi tok henne opp i sengen vår i begynnelsen, men siden hun ikke er vandt med det, ble hun enda mer urolig. Vi har funnet ut at vi bare må overhøre henne og til slutt sovner hun igjen. Det tar ca en halv time.
*mamma*til*markus* Skrevet 3. juli 2008 #3 Skrevet 3. juli 2008 Kan det være tenner? Det er veldig normalt at i den alderen kan bli urolig om natta igjen.. Gutten min var også det.. Jeg gikk inn til han for å gi han kaldt vann( hender de blir tørste om natta), og litt kos og smokken og gikk ut igjen. ofte sovnet han igjen, men hvis ikke så gikk jeg ikke inn igjen... og da skjønte han det etterhvert at mamma kommer bare 1 gang, så han gadd ikke å være våken:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå