Gjest Sauen og dingsen Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 Jeg er sååå glad! hadde oppkjøring i dag, og sto med glans=) Ingenting å pirke på utenom at jeg ved et tilfelle kunne stoppet på et møtested slik at det ikke ble så trangt mellom meg og bilen som kom imot...JEg er sååå fornøyd nå at jeg hopper i taket! Ikke var det skummelt heller, hadde en hyggelig sensor og timen fløy vekk=) Om en liten time kommer sambo hjem, og da skal jeg for første gang sette meg i bilen ALENE. DET er surrealistisk, det! Først nå begynner jeg å tenke på dette med å finne veien, kan knapt veien til butikken...=P
Dotten Skrevet 3. juli 2008 #3 Skrevet 3. juli 2008 He, he. Så bra. Grattis! Masse lykke til på alenekjøreturen
Gjest Skrevet 3. juli 2008 #5 Skrevet 3. juli 2008 GRATTIS!!! Hva sa jeg sa jeg?? Hææææ????? ;-))))))) Håper det går like greit her om halvannen mnd....men regner med at jeg får kalde føtter og nerver rett før jeg også..hehe
Sunniva78 har to små Skrevet 3. juli 2008 #6 Skrevet 3. juli 2008 Grattis:-) Første turen alene er kjemperar!!!! Jeg satte på full guffe på musikken, og første sangen jeg hørte på husker jeg enda... Hver gang jeg hører den tenker jeg på min første kjøretur:-)
Gjest Sauen og dingsen Skrevet 3. juli 2008 #7 Skrevet 3. juli 2008 Det går så fint så ugla. ingenting å kvi seg for=) Var skikkelig nervøs i morges, men når jeg kom inn i bilen med sensor gikk sommerfuglene bort, og det var som en vanlig kjøretur. Og jeg er helt ekstrem på eksamensnervene!
Gjest Skrevet 3. juli 2008 #12 Skrevet 3. juli 2008 Gratulerer Deilig følelse første gangen man setter seg i bilen alene. Merkelig følelse!
Sessa ruger igjen... Skrevet 3. juli 2008 #13 Skrevet 3. juli 2008 Der ser du! Gratulerer så mye! Kose deg masse på biltur alene. Snart så blir det helt naturlig å kjøre rundt sånn på egenhånd!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 3. juli 2008 #14 Skrevet 3. juli 2008 Gratulerer!!!!! Var det ikke det vi sa? Flinke, flinkesauen )
* 5 om dagen * Skrevet 3. juli 2008 #15 Skrevet 3. juli 2008 Gratulerer :-)) Åpner seg en ny verden for deg nå...det er godt å bare kunne sette seg i bilen å kjøre...men kjør forsiktig nå da :-))
Gjest Skrevet 3. juli 2008 #16 Skrevet 3. juli 2008 Grattis!! Visste du kom til å klare det helt fint
♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 3. juli 2008 #18 Skrevet 3. juli 2008 Grattis grattis!!! Det var det jeg visste!! Lykke til med alene kjøring og alt.. Herli med lappen!!!! grattis igjen!!!!
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 3. juli 2008 #19 Skrevet 3. juli 2008 Gratulerer så mye med førerkortet. Var det spennende å kjøre alene for første gang uten kjøreskolelærer? HUsker min første tur heldt alene, skulle kjøre gjennom sentrum og så politiet der, turde ikke kjøre tilbake da så var borte noen timer før jeg reiste hjem. Rart å tenke på at det er over 8 år siden nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå