Vanilla83 Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 Sitter på jobb å kjeder meg, tenkte jeg sku se om jeg fikk dratt i gang ei liste over hvilke symptomer dere "lider" av her er mine: *trøtthet *blir fort sliten *veldig varm *går på do hele tida *øm i magen *murringer i magen hele tida *puppene er ømme og føles hardere *irritabel til tider er idag 4+2
Vanilla83 Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #2 Skrevet 3. juli 2008 Ugh, glemte kvalmen som kommer snikende innimella hehe
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 3. juli 2008 #3 Skrevet 3. juli 2008 jeg er (til tider) -kvalm -varm -har litt murringer/stikninger i lysken -en snert hormonell... er idag ca 6+1 =)
Becca m/lite knøtt Skrevet 3. juli 2008 #4 Skrevet 3. juli 2008 Jeg har: - ekstrem svangerskapkvalme (for tiden innlagt på sykehus) - ekstrem trøtthet som følge av ovennevnte - fryser lett - ganske hormonell, når jeg er ute og går i gangene her oppe (ligger i samme bygg som føden) kjenner jeg tårene kommer når jeg ser alle de nyfødte babyene - mensmurringer innimellom - går på do støtt og stadig Det var vel mine, er i dag ifølge menstermin 10+2 og ifølge UL tatt her på sykehuser 10+5. Satser på symptomene avtar snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå