melkekua™ Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 Lillegutt er bare 5 mnd, men vi prøver igjen vi ) Hører den biologiske klokka tikke...hehe. Jeg venter på el og tr etter endt amming....men det lar seg vente på gitt. Synes jeg kjenner svake smerter i eggstokkene, men ikke slik som jeg gjorde før. Så det vil nok drøye før jeg får el tror jeg.
boble <3 Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 Ja vi prøver på nr tre:0) Jeg har en sønn på 10 år og ei datter på11 mnd med min kjære mann. er cirka midt i min 1 pp nå og det er virkelig kjempe spennende:0) Håper deter el su kjenner og dere snart kan komme skikkelig i gang med prøvingen...;0)
Pip! Skrevet 3. juli 2008 #3 Skrevet 3. juli 2008 45 år. Prøver på nr. 3 med ny mann. Har to gutter 11 og 14 fra før. Han har 3 voksne gutter og skal bli bestefar i oktober. Min "Lillesøster" på 42 er gravid og venter i begynnelsen av mars. Vi håper å få være med i babyklubben
melkekua™ Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. juli 2008 Thia: Takk ) håper kroppen min kommer igang snart ja. Har trodd jeg har kjent el i over en uke....men ingen el...tror ikke hormonene etter amming er ute av kroppen ennå...så egget får ikke slippe til ( Ved hver el etter første fødsel hadde jeg skikkelig smerter, nesten verre enn tr. Jeg får bare være tålmodig. Jeg blir glad bare tr kommer for da vet jeg at vi er ordentlig igang. Du har forresten et stort sprik mellom barn nr 1 og 2 ) Kan tenke meg at gutten din er stolt storebror. Pip!: Velkommen skal du også være ) Morro å se at vi er flere som prøver på barn nummer 3. Kanskje det er flere som henger seg på denne tråden ) Vi får holde hverandre oppdatert!
boble <3 Skrevet 3. juli 2008 #5 Skrevet 3. juli 2008 Melkekua: hi hi hi artig nick:0) Jepp storebror er KJEMPE stolt! Vi har vært en gjeng fra juliterminklubben fra BIM som møttes hver uke i fjord sommer. Første treffet etter lillesøs var født var storebror med for å vise henne frem. Han var da veldig påpasselig med at alle måtte komme å se, dro vekk dyna for de måtte jo se henne godt:0) Han er god hjelp og jeg er om mulig enda stoltere av han enn han er av søstra si:0) Hvem hvet ang El og Tr foresten, kanskje du blir gravid før Tr kommer tilbake;0) Hadde vært kjempe gøy om vi hadde fått sammen liten gjeng som prøver på flere ja, kanskje noen prøver på nummer fire, fem...også? Pip: Hjertelig velkommen du også Jeg fikk selv småsøstre når jeg var 12og 13 år og det var STOR stas:0) Hun ene bor til meg ei helg i mnd og vi har alltid vært nær hverandre! Blir artig å ha noen å følge med på:0) Lykke til med prøving jenter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå