Gå til innhold

da var 4:e jenta våres ute.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun kom 13 dager før termin. 2828 g og 49 cm.

Begynte med at vannet gikk rundt kl 1 på natta. hadde rier med 5 min mellomrum, men hadde ikke barnevakt så la meg før å sove litt i håp om att det skulle roe seg litt, og det var dumt før det gjorde det, så resten av dagen gikk åt at holde riene igang. Vi gjorde alt fra akupunktur, bryststimulering, turer rundt sykehuset til litt riving å sliting i åpningen og klyx. Vi hadde tidspress på å få igang aktiv fødsel. Fristen var 18 timer fra vannavgang. Hvis vi ikke rakk det måtte vi over på vanlig fødeavd og det var vår største frykt denne dagen da vi alltid føder på ABC klinikken på ullevål.var gang jeg satte meg ned vært riene borte så jeg måtte holde meg i aktivitet hele døgnet. men etterhvert kunne jeg heldigvis hoppe oppi badekaret og det var jammen deilig...etter ett par timmer der kom pressriene og hun var ute på 4 press om jeg ikke mins feil. ikke så mye som en rift og verdens goeste lilla under svømte ut til oss. Navnet er ikke helt klart ennå men det ender nok opp med Parisa :) hun var ute 1 juli 23:45. Reiste hjem så fort barnelegen hadde sett på henne dagen der på.Tok en trilletur i det fine været før å besøke litt venner å vise opp henne. det var så koselig :) Hun er helt herlig, gleder meg til søstrene hennes kommer hjem. Nå er søskenflokken komplett og jeg takker før fine år her inne på Bim. Lykke till alle!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer til fin födsel og jenta!!

Skrevet

Gratulerer så mye med jenta :)

Skrevet

Gratulerer med den lille jenten:-) Veldig fint navnevalg! Kos dere med sol,sommer og babyen;-)

Skrevet

tusen takk!!! Ja nå koser vi oss skal jeg love!!!

Skrevet

gratulere så mye med go jenta:)

du får si ifra når du ønsker besøk så skal jeg og snuppa komme en tur bortom:)

Skrevet

Gratulerer=) Så gøy å høre at du har født=) Ikke hørt fra deg på lenge. Håper dere koser dere skikkelig, og at det er noen stolte storesøstre der hjemme. Gratulerer og kos dere videre(vil gjerne se underet en dag hvis du har tid og det passer)

Skrevet

Gratulerer:) vi fødte på samme dag:) artig, hihi

jeg legger ut fødselshistorie nå:D

Skrevet

Gratulerer så mye med jenta!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...