Gå til innhold

Overraskelse på bryllpsdagen....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker ikke å holde taler.. blir bare tårer...så hva skal jeg finne på til mannen min på bryllupsdagen som kan vere en overraskelse?

Tar imot tips med stor glede=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jo veldig vanlig at bruden lager sang da..? Har du vurdert det? :)

Skrevet

jeg også... jeg griner jo for alt om dagen den lille hormon bolla som jeg er :))))

Jeg skal lage en sånn "data" film med bilder, tekst og musikk til mannen min. Som jeg skal vise på storskjärm. Litt om hvordan vi möttes og om saker vi har opplevd sammen + hva jeg föler og hva jeg håper:)

Skrevet

Lei inn en sanger som synger en fin kjærlighetsvise eller noe sånt? Jeg er også veldig grinete av meg, og jeg blir helt ødelagt i ansiktet etter jeg har grått (hoven, rød osv.). Hvis du leier en sanger kan du jo bestemme selv om denne skal komme inn i kirken eller under middagen. Jeg tenker på om jeg skal si at vi ikke har budsjett til sanger i kirken og allikevel overraske han med det (prøve å legge unna de 1500 kr hun koster). Han ønsker seg nemlig gjerne en spesiell solist som er kjent i vårt distrikt, og jeg hadde truffet spikeren rett på hodet dersom hun overrasket han under seremonien i kirken. Hvis du gjerne vil utdype dine følelser litt mer, så skriv et brev eller et kort som blir morgengave til han. Jeg synes det er utrolig vanskelig å uttrykke følelsene mine for han foran så masse folk, og med et brev kan man jo begynne : "Til min elskede. Når du leser dette har vi blitt mann og kone....osv...".

Skrevet

Slideshow!

Det er kjempemoro! Har vært i bryllup da dette ble arrangert, og det er bare morsomt!!!

Kan skrive inn søte kommentarer som kan være vanskelig å si :)

Er ganske enkelt å lage også

Jeg hadde planer om å spille en sang på gitar og synge, men har slått det fra meg da det er 3 uker til bryllupet og jeg kan ikke spille gitar :) :)

(dette skulle være på skøy, ikke noe seriøs klissesang vel å merke)

Skrevet

Tusen takk til dere alle som kom med forslag...

Må få til noe av dette...håper jeg=)

Skrevet

Jeg er überhormonell av natur og gråter mye når jeg blir emosjonell. Holdt likevel tale til min mann, den var formet som et lite recap av vår tid sammen, når vi møttes slike ting, og jeg fremhevet mine egne positive sider og trakk frem hans litt mindre positive sider.

Alt ble veldig morsomt og alle lo, og det var ikke noe snev av tårer hos meg, noe som sjokkerte meg stort, i ettertid. Selv om du holder tale behøver den ikke bli en gråtefest.

(bare sånn at det er sagt:)

Lykke til uansett hva du velger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...