melkekua™ Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 Jeg har kjøpt meg et bekkenbunnstreningssett fra alexi.no. Fikk meg en liten knekk når jeg skulle prøve den letteste konen ((( Det er 4 koner i pakka. Den sklei ut igjen i en fei.... da innså jeg at bekkenet var skikkelig slakt. Jeg prøver og prøver men den sklir ut igjen.... Vil jeg noen gang få strammere bekken hvis jeg prøver og prøver??? Eller er jeg et håpløst tilfelle?
Gjest Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 Hehe,har det samme settet jeg.Hadde det som deg,rett ut...!! Blæææh:( Men det ble litt bedre etter å ha prøvd og prøvd,men jeg synes aldri jeg hadde tid..Måtte jo liksom ha anledning til å putte den opp igjen om den sklei ut igjen..Så nå er jeg vel tilbake til rett ut om jeg prøver.Huff,må skjerpings til her også..Skal jo føde om 8 uker..
melkekua™ Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2008 Takk! Er det noen flere som trener opp bekkenet her?
Sivalur Skrevet 3. juli 2008 #4 Skrevet 3. juli 2008 Er dette noe slags greier som du bruker etter fødselen eller? Jeg har bare brukt vanlige knipeøvelser, trenger ikke dytte noe inn der for å knipe da.. Og så gjorde jeg en stund noen øvelser på sånn stor ball. Hvis du kjøper en sånn ball så følger det med et ark med forslag til øvelser. For tiden går jeg på magedans, det er veldig fin trening for bekkenmuskulaturen.
melkekua™ Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. juli 2008 Dette settet kan brukes av alle, før graviditet, gravide og etter fødsel..og eldre som sliter med inkontinens (hvis det staves sånn). Har stor ball som jeg trener på (pilates). Begynt idag ) Pleier også å knipe litt når jeg tisser på do. Nå skal jeg komme i form, og kroppen min også.
lillegutt mars o7 Skrevet 3. juli 2008 #6 Skrevet 3. juli 2008 Hva slags sett er dette??? Ble veldig nysgjerrig nå,siden jeg sliter masse med bekkenet selv!
melkekua™ Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. juli 2008 http://www.alexi.no/advanced_search_result.php?keywords=bekken&osCsid=90a6b9c55cc0bc0c8f5a8e6087f81f86&x=0&y=0 Tror denne linken skal få deg til bekkenbunntreningssettet )
melkekua™ Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 3. juli 2008 Hvis ikke...så skriver du bekken der det står søk )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå