najs Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 Dere som ikke hört på Lars Winnerbäck - last ned, haha. Har fått han på hjernen, det er så bra:-) Hör på Om du lämnar mig nu timglas hugger i sten kom änglar og nå har jeg kjöpte meg konsertbilletter, jippiy;-)
Cat.68 Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!! Jeg elsker Lars Winnerbäck. Hvor er konserten og når???? andre godinger er; Söndermarken og Jag är ingen soldat
najs Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. juli 2008 Ja, de er superbra:-) Egentlig er nesten alt bra;-) Vi ska på konsert i Sverige - Mariestad, men han ska ha noe i Norge i sommer og. Såg han i Oslo i høst og det var fantastisk. Var du svensk du og? Ikke så mange norrmenn som hørt han;-)
PyttPytt Skrevet 4. juli 2008 #6 Skrevet 4. juli 2008 Mannen min er stor Winnerbäck fan, så han har jeg da hørt om! Men må innrømme at jeg ikke synes det er er mer enn greit nok jeg da..
Cat.68 Skrevet 4. juli 2008 #7 Skrevet 4. juli 2008 Jepp jeg er svensk,men hørte faktisk ikke tales om ham før jeg kom hit. Og det av en norrmann, hehe. Vet du når og hvor han spiller i Oslo. Eventuelt om det kommer noen konsert i hjembyen hans Linköping i år. Har begge mine søstre der nemmelig.
najs Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. juli 2008 gå inn på hjemmesiden www.winnerback.se så ligger spilleplan der. Tror det var slottsfjeldfestivalen han skulle spille på men det er vel i tønsberg eller noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå