Anonym bruker Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 Vet ikke om jeg vil føde på Gjøvik eller Ringerike sykehus.. Noen som har født på begge/ett av dem og som har noen erfaringer å dele? Alle svar mottas med Takk!
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 Jeg har født på gjøvik!!! RÅDER INGEN til å føde der!!!
Gjest Skrevet 3. juli 2008 #3 Skrevet 3. juli 2008 Jeg har født på Ringerike, og var kjempefornøyd til tross for en alt for rask og litt komplisert fødsel Får ikke fullrost de nok
tingeling87 Skrevet 3. juli 2008 #5 Skrevet 3. juli 2008 jeg skal føde på gjøvik sykehus.. har bare hørt positive ting om de.
milla84 Skrevet 3. juli 2008 #6 Skrevet 3. juli 2008 Jeg har født på Gjøvik sykehus. Kjempefornøyd! Følte meg godt tatt imot og fikk god hjelp der. Kommer til å føle meg veldig trygg når jeg skal føde der neste gang. Selv om jeg da kommer til å få et såkalt risikosvangerskap.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2008 #7 Skrevet 3. juli 2008 Jeg har født og skal føde på Gjøvik. Syns de var kjempeflinke der sist ihvertfall.
Heaven har født::) Skrevet 3. juli 2008 #8 Skrevet 3. juli 2008 Hei. Jeg har født på gjøvik 2 ganher og skal føde der igjen i desember. Har blitt helt supert ivaretatt både før og under fødselen. Har bare positivt å si om dem. Om jeg så hadde flyttet milevis unna her, ville jeg valgt gjøvik å føde på uansett:)
Snupi27 Skrevet 3. juli 2008 #10 Skrevet 3. juli 2008 jeg fødte på ringerike og dit skal jeg neste gang om vi skal ha flere. jeg savnet sykepleierne lenge etter fødselen. det var utrolig koselig der ! velg sykehuset som er nærmest deg. det er lurt
Gjest Skrevet 3. juli 2008 #11 Skrevet 3. juli 2008 Har født på Ringerike tre ggr og ble til de nærmest kastet meg ut;-) Ble veldig godt tatt vare på,og det er kjempekoselig på avd der. Eget bad til hvert rom,fint spiserom der det er konstant tilgang på mat og drikke. Flere av de jeg snakket med der kom langveis fra for de hadde hørt det var veldig bra der,
tessa 82 Skrevet 3. juli 2008 #12 Skrevet 3. juli 2008 Jeg fødte på Ringerike, og var veldig fornøyd. Skal det denne gangen også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå