Gjest Sekretøsa Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 jeg var jo bare sendebud i denne "diskusjonen" om karbofri is, men siden jeg ble noget skeptisk i går når jeg skulle kjøpe den, så sendte jeg mail til diplom-is for og spørre. Karboinnholdet har desverre kommet vekk fra emmballasjen, og den inneholder 25 gr pr 100 gr! Så, vet dere det.... Beklager til de som ville kjøpe den altså....
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 Oj, og det skal være lavkarbo???
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. juli 2008 #3 Skrevet 3. juli 2008 Hehe, nei... Men ei her inne fortalte meg at hun hadde funnet is uten karber... og det sto ikke noe om karbeinnholdet på pakka når jeg skulle gå å kjøpe den igår.. derfor sendte jeg mail og spurte, og de beklaget at den informasjonen ikke sto påført..
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 3. juli 2008 #4 Skrevet 3. juli 2008 Fløteis? Den kan jo ikke være uten karber da, åkke som. Nei dårlig med slik merking ja.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 3. juli 2008 #6 Skrevet 3. juli 2008 Hehe, ja da så! ;-) Nei lag heller is selv er mitt tips, så vet man hva som er i, og kan momse og kose seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå