Gå til innhold

svarer dere bare utvalgte?!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler det er de samme som får svar på sine innlegg, å andre får ikke.

Jeg lurer på masse, men spør ikke her.

Av erfaring, er det ingen som svarer.

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt vanskelig å vite hvem man svarer når det er så mange anonyme. ;)

Skrevet

Nei, jeg svarer på det jeg føler jeg kan svare på og som er interessant. De fleste her inne er jo anonyme så da aner jeg jo ikke hvem jeg egentlig svarer. På skravle svarer jeg endel av de jeg føler jeg "kjenner" litt oftere enn andre, men det er stort sett sak oginteresse som spiller inn.

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Har hatt samme inntrykket selv faktisk. De som er her inne veldig mye og svarer mye på andre sine spørsmål, får mye svar selv:) Virker som om det er flere faste klikker her inne av "venninner". Koselig for dem da:)....

Skrevet

Jeg legger ikke merke til hvem sine innlegg jeg svarer på engang, jeg. Svarer på det jeg kan svare på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...