Anonym bruker Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 Føler det er de samme som får svar på sine innlegg, å andre får ikke. Jeg lurer på masse, men spør ikke her. Av erfaring, er det ingen som svarer.
starfire Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 Litt vanskelig å vite hvem man svarer når det er så mange anonyme.
Gjest Skrevet 3. juli 2008 #3 Skrevet 3. juli 2008 Nei, jeg svarer på det jeg føler jeg kan svare på og som er interessant. De fleste her inne er jo anonyme så da aner jeg jo ikke hvem jeg egentlig svarer. På skravle svarer jeg endel av de jeg føler jeg "kjenner" litt oftere enn andre, men det er stort sett sak oginteresse som spiller inn.
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 3. juli 2008 #4 Skrevet 3. juli 2008 Har hatt samme inntrykket selv faktisk. De som er her inne veldig mye og svarer mye på andre sine spørsmål, får mye svar selv:) Virker som om det er flere faste klikker her inne av "venninner". Koselig for dem da:)....
Trollkatt Skrevet 3. juli 2008 #5 Skrevet 3. juli 2008 Jeg legger ikke merke til hvem sine innlegg jeg svarer på engang, jeg. Svarer på det jeg kan svare på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå