venter nr 3 :-) Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 Hei! Jeg vet ikke helt hvor jeg skal plassere dette innlegget, men prøver her:) Jeg er 32 år og har en sønn på 2 år og en datter på snart 8 måneder. Vi har nettopp flyttet fra Nederland til Bergen (min mann er nederlandsk), og jeg har ikke så mange venninner som er i mammapermisjon akkurat nå. Derfor prøver jeg å komme i kontakt med andre hjemmeværende mammaer fra bergensområdet her med barn på samme alder. Dette hadde vært kjekt og møtes av og til på dagtid:) Håper det er noen der ute som trenger en trillevenninne:) Hilsen Mona
Gjest Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 Jeg bor ikke i Bergen selv, da... Men tenkte bare å gi deg et tips (som du sikkert vet om fra før, men uansett..) Har du hørt på helsestasjonen angående barselgrupper/trillegrupper? Da finner du fort ut om det er mange små barn i nærheten av der dere bor også:-)
venter nr 3 :-) Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2008 Hei:) Tusen takk for svar:) Har ikke bodd her så lenge, så har ikke vært på helsestasjonen ennå. Men skal høre med dem der. Tusen takk for tipset:)
mai mammaen til to Skrevet 3. juli 2008 #4 Skrevet 3. juli 2008 hvor i bergen bor du da? jeg har en jente på 2 og en gutt på 2 mnd...
venter nr 3 :-) Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. juli 2008 Hei:) Jeg bor på Møhlenpris. Enn du da?
Solståle med 2 prinsesser Skrevet 4. juli 2008 #6 Skrevet 4. juli 2008 Hei hei Jeg ville bare tipse deg om Trilleturlaget i Barnas Turlag her i Bergen. De har organiserte trilleturer hver onsdag. De har sommerferie nå men strarter opp igjen 20.august. Se linken for program ;o) http://www.bergen-turlag.no/index.php?fo_id=6044 Selv har jeg en liten jente på 5mnd og bor rett utenfor Bergen sentrum.
mai mammaen til to Skrevet 4. juli 2008 #7 Skrevet 4. juli 2008 bor i lbergen vest så blir et stykke unna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå