Gå til innhold

Hvis foreldrene blir i barnebursdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Skal ha barnebursdag, hvor egentlig bare barnet er bedt. Men av ulike årsaker hender jo foreldrene blir. Hva gjør dere med servering til de voksne, bortsett fra kaffe/te?

Tenkte å evt kjøpe jordbær... er det greit. Eller bør jeg ha mat til de også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du kake kan de jo få seg et kakestykke. Eller hva med jordbær og is?

Skrevet

Jeg tenker de ville fått en kopp kaffe og ellers fått av det jeg hadde ordnet i stand til ungene. Hadde ikke begynt å styre med egen servering til dem når det var barna som var inviterte.

Skrevet

Vi hadde kaffe og te til de voksne, ellers fikk de det samme som barna om de ville:-)

Laget ikke til noe spesielt til foreldrene nei...

Skrevet

Vi hadde barnebursdag forrige helg og da spiste foreldrene det samme som barna.. Jeg hadde lagd og kjøpt inn litt extra av alt!

Så foreldrene spiste pølser som barna gjorde, ellers så gikk det i bamse- sjokolade kake, gele og muffins!

+ brus, kaffe og te da:)

Hadde ikke kommet til og laget noe eget til foreldrene, da har det ofte også tendens til og bli sånn at barna vil ha det samme som foreldrene, også blir det bare mas:)

Skrevet

Jeg hadde laget ostekake og kaffe til foreldrene da vi hadde barnebesøk.

Skrevet

Jeg er vant til at foreldrene også kan forsyne seg av pølser og kaker.

Skrevet

Her får også forleldrene det samme som barna, men gjerne etter at barna har blitt servert. Foreldrene får også brus og kaffi / te.

Det går veldig greit det.

Skrevet

her får foreldrene det samme som barna,og kaffe/te..

men serverer barna først så de voksne...

Skrevet

Vi bruker bare å lage ekstra mye av det vi lager til ungene, så er det mer enn nok til foreldrene også.

Skrevet

hadde ikke noe spesielt til foreldrene. De fikk av pølsene, brusen og kaka som barna fikk av.

Skrevet

Det samme til alle :o)

Koselig og enkelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...