Anonym bruker Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 de ringte fra ullevåll og skulle gi meg time på kvinneklinikken...(er fødeklar.) Men jeg hører ikke til der denne gang jeg har fødeplass på ahus. Så sier det, og får beskjed om at ja da har nok legen rotet men jeg hører vel fra ahus om time da..... Skjønenr ikke hvorfor jeg skal ha time da, siden allt var bra hos legen i går. Men ringer legekontoret tror karnsje de har fått svar på noen blodprøver vi ventet på. Men nei de resultatene var ikke inne og legen skulle ta kontakt når de kom inn. Ho i resepsjonene kunne ikke finne noe i papirene om at sykehuset var kontaktet. Blir jo litt bekymmret av slikt rot da, tenk om det var noe viktig liksom så vet ingen hva den andre gjør, Men skal ha ks om litt over en uke da på ahus. hmmmm Men bortsett fra masse vann i kroppen, så var jo både urin og blodtrykk helt fint i går. babyns hjerte slo bra og symfe målet er fint. Eneste bekymmringa til legen er jo svangerskapskløa men så lenge blodprøvene ikke er tilbake kan ho jo ikek vite om det har forverra seg. Hjelper ikke at jeg hadde akkurat sovna når telefonene fra sykehuset kom (oppe hele natta grunnet kløa.) Og derfor er trøtt og forvirra enda mere.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 Kanskje du burde ringe a-hus og høre om de har noen planer for deg før du skal inn for keisersnitt? Så rart at Ullevål blander seg inn...
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2008 #3 Skrevet 3. juli 2008 De ringte jo for de hadde snakket med legen min sa dama der men ho skulle visst kontakte andre sykehuset så jeg kom til å høre fra dem. er jo bare å vente å se da. Jeg har jo egentlig ikke noen grunn til bekymmring siden allt var fint i går, og har så kort tid igjen til ks, at jeg får bare vente å se. Er jo ikke så mye mer man kan gjøre da. har vel blitt rot i systemet et eller annet sted.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå