Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min sover veldig godt om natten, men han sover nesten ikke på dagtid. Kanskje 2x30 min. Han er veldig trøtt, men vil/får ikke sove. Han blir jo så sutrete stakkar:( Hvor mye sover deres, og legger dere ham et spesielt sted for å sove på dagtid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min på fire mnd sover 6-9 timer på natten og er mye våken på dagen. Vil hun først sove på dagen, kan hun sove hvor som helst.

Skrevet

Hei!

Høres ut som oss det der:)

HEr sover snuppa godt om natten(oppe to ganger for mat)

Men på dagen er det lite søvn..Sover ikke mer enn 20-30 min om gangen og det er ca 3 lurer på en dag.. Hun er også veldig trøtt,men sovner ikke uansett hva jeg prøver.

Kan trille i 2 timer og jeg uten at hun sovner. Har prøvd å legge før hun blir trøtt,i det hun begynner å gnikke seg i øynene og når hun er overtrøtt.

JEg vet ikke lenger jeg hva jeg skal gjøre her heller.. Kanskje de ikke trenger mer søvn?

Skrevet

Her i gården varierer dagsovingen fra dag til dag.

Noen dager sover han kun dupper på 30 min, og da rundt 4 dupper.

Andre dager kan han sove noen dupper på opptil 2-3 timer, og klarer seg da med 3 dupper.

Nettene er heldigvis mere stabile:-)

Skrevet

Ser jeg har en liten sovegris ;-) Hehe...

Han sover 10-12 timer på natten og 3 blunder på dagtid. De 3 blundene på dagtid er på cirka 1-3 timer. Så alt i alt sover han ca 18 timer i døgnet.

Skrevet

Hele døgnet, skal man da regne fra de legger seg en kveld til

Skrevet

trykte for tidlig...

er hele døgnet fra f.eks19-19 neste dag?

Skrevet

Hei

Her sover hun 12-13 timer pä natta, med hvertfall 2 "amminger" Hun sover vanligvis 3 ganger pä dagen, som varierer fra 20 min - 2 timer. Vanligvis sover hun ca 15 timer i dögnet. Pä dagtid ligger hun i vogga i stua, eller i vogna.

Skrevet

Han sover fra 8 på kvelden til 7 på morningen,uten mat.

Så en time mellom hvert måltid til 9 på kvelden igjen.

Han spiser hver tredje time.kl 7-10-13-16-19 ca.

Skrevet

jenta mi er bare 3,5 mnd, men jeg svarer likevell. hun er ei skikkelig sovegris. Sover 13 timer om natta uten mat. er så våken ca en times tid før hun sover to-tre timer til. om ettermiddagen har hun flere små dupper, før hun heldigvis har en god våkenperiode om kvelden. Føler knapt jeg ser henne...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...