enda en Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 Hvordan går det med dere? Er formen bra? Noen som har vært på UL? Jeg er kvalm til og fra. Ikke sånn at jeg brekker meg, men bare i uggen form. Har problemer med å motstå snop/sukker, og har da gått opp 3-4 kg...=( Hadde ikke trengt det, for å si det sånn! Har endel vondt i ryggen og antydning til bekkenløsning. Kjenner at livmora trekker seg sammen av og til, som svake kynnere. Puppene var ømme helt i starten, men det gikk fort over. Nå har jeg bare verdens største brystVORTER! =) Det samme la jeg merke til ved de 2 siste svangerskapene også, at selve vorta vokste. (Klar til amming allerede...?) Magen er kommet, men jeg gjør mitt beste for å skjule den. Mer eller mindre vellykket prosjekt det da, men de fleste går vel bare utifra at jeg har lagt på meg igjen... (ivrig slanker til vanlig) Heldigvis er det snart ferie, og når jeg da kommer tilbake er jeg 14-15 uker, og da gjør det ikke noe at folk finner utav det. =) Har dere fortalt det til mange eller? Her er det de nærmeste venninnene som vet, og mine søsken. Vi har ikke sagt noe til ungene ennå, tenkte å vente til ca halvveis i sv.skapet.
momaja 8+6 Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 Hei hei:) Dine beskrivelser er som jeg skulle sagt det selv, pluss at jeg er veldig trøtt og sliten og kvalm til tider.. Vi har fortalt det til alle alt vi, var så vanskelig å holde den koselige hemmeligheten skjult. Var på UL når jeg var 6+5 og alt sto bra til. Så nå bare gleder vi oss til å bli ferdige med juli så vi kan slappe litt mere av:)
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 3. juli 2008 #3 Skrevet 3. juli 2008 hehe, 14 febr ja. Hadde ikke tenkt på at det var valentines dag engang jeg. Jeg har ømme bryster, litt kvalme til tider, men ikke slik at jeg har spydd enda, litt mage er det kommet, men det største probl er trøttheten. Ingen spesielle sug, utenom at jeg ikke klarer tanken på sukker, snop, kaffe og te. Og egentlig er jeg en skikkelig søtmons! Håper bare det varer...!! Var på ul igår, og da viste det seg at vi venter tvillinger, så vi går en spennende tid i møte nå
Bella Swan Skrevet 3. juli 2008 #4 Skrevet 3. juli 2008 Heia, jeg er ikke dårlig i det hele tatt.Men jeg er veldig trett, har også veldig ømme bryster. Mage har jeg også begynt å få. Har fortalt det til de nærmeste, venter med å fortelle det til resten etter uke12. Har ikke vært på UL, men har veldig lyst!
CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 3. juli 2008 #5 Skrevet 3. juli 2008 sniker meg med her jeg:) har fått ny temin av legen den 15 februar. får ikke ordnet det på min side av en eller annen grunn, menmen! jeg har også vært litt kvalm siden uke 5 ca, men ikke sånn at jeg må kaste opp. føler det begynner å gi seg nå da. ellers har jeg fremdeles mens liknende smerter i magen og ømme pupper. jeg har også fått masse kviser:(og har fatisk også hatt endel halsbrann(??) magen er blitt større men det er vel bare luft enda tenker jeg. har sagt det til sjefen der jeg jobber i sommer og flere av venninnene mine. ikke til noe familie ennå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå